רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 ביוני 2017

ווארטים


״אנחנו אוהבים לא כשאנחנו מוצאים את האדם המושלם, אלא, כשאנחנו רואים את האדם הלא מושלם באופן מושלם.״

״בכל פעם שאתה פועל מתוך אהבה ולא מתוך פחד, אתה הופך עוד ועוד להיות האדם שנועדת להיות!״

מסופר על 2 משולחים שנכנסו אל נדיב מודרני בשיקאגו וסיפרו לו על הכולל שלהם וביקשו את תרומתו, התריס בפניהם הנדיב: 'שילכו לעבוד', טענו לו המשולחים: אבל אנחנו כן עובדים (פאונד רייזינג היא עבודה ככל עבודה), ובתרומה הרי יש גם את האחוזים שלנו? 'ניצחתוני' ענה הנדיב, שלף את פנקס הצקים ורשם להם 1000 דולר.
אחרי שטמנו את ההמחאה בכיסם, שאל אותם הנדיב: תענו לי בכנות, כמה מתוך ה-1000 הולך לכיסכם? ענה אחד מהם מיניה וביה: 500 לי ו-500 לשותפי!. ומה עם האברכים? שאל הנדיב. 'שילכו לעבוד' ענו השניים.

אשכנזי התחתן עם מרוקאית.אחר זמן קצר חבר שלו פוגש אותו ושואל אותו איך האשה.אומר לו-אני מת עליה.אומר לו החבר ככה?עונה לו-היא הורגת אותי.

בחור אחד מביא איתו הביתה חבר מיד אחרי העבודה.אישתו ישר מתחילה בצעקות  "השתגעת לגמרי?" "…למה לא צילצלת לקבל אישור?מה זה פה מסעדה? באים בלי לתאם מראש?"  וממשיכה להשתולל ולצרוח:  "תראה איך הבית נראה…  יש כלים בכיור…. אני לא לבושה… תראה את השיער שלי….  לא בישלתי כלום…. ואני גם לא מתכוונת לעשות עכשיו שום דבר ובטח לא אוכל…""למה בכלל הבאת אותו תגיד לי….?"עונה הבעל: "הוא חושב להתחתן, רק רציתי שיראה מה מחכה לו….

שודד נכנס לבנק, לוקח את הכסף, יורה לכספרית כדור בראש, עובר לבחור הראשון בתור ושואל: ״מה ראית?״
הבחור אומר לו: ״אתה שדדת את הכספרית וירית לה בראש.״
השודד יורה לו בראש...
עובר לבחור השני ושואל: ״מה ראית?״
הבחור עונה לו: ״אתה ירית בכספרית, אחר כך ירית בבחור.״
השודד יורה גם בו...
עובר לבחור השלישי ושואל: ״מה ראית?״
הבחור עונה לו: ״אני לא ראיתי כלום, אבל אשתי פה ראתה הכל״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.