רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 במרץ 2017

ווארטים


"על כל מבט שאנו מעיפים על העבר, עלינו להעיף שני מבטים על העתיד."

העוקץ היומי:
מבט קר יכול להצמית, ומבט חם יכול להמיס, הכל תלוי בנקודת המבט.
וזהו שאמר המוהל; לברית הבט ואל תפן ליצר...

תנו רבנן: מאימתי גיל חינוך? פליגי בה תרי אמוראי. חד אמר משידע לומר נאצי, וחד אמר משידע להבחין בין כביש למדרכה. 
נקיי הדעת שבירושלים היו יוצאין ותינוקיהם בעגלותיהם, וחוסמין האוטומובילים בטיטוליהם העשויים כמין חומר

החמות מגיעה לבית של בנה הנשוי עם 2 מזוודות ענקיות ,
אומרת האשה לחמותה : מה שלומך ? איך את מרגישה ? את בדרך לאן עם המזוודות האלה ??
עונה החמות : אני בדרך אליכם העיפו אותי מהדירה שלי בגלל חובות ...
שואלת האשה : עד מתי ?
עונה החמות : עד שימאס לכם ...
שואלת האשה : מה לא תשארי לכוס קפה ???

בחורה ליטאית מביאה את ארוסה לבית הוריה.
ההורים מגלים, שהבחור צולניק אמיתי.
כשהנשים הולכות לשטוף כלים, שואל האב את הבחור: "במה אתה עובד?"
עונה הבחור: "אני לומד תורה".
שואל האב: "ואיך תפרנס את בתי?"
עונה הבחור: "אני אלמד תורה ואלוהים יעזור לנו".
שואל האב: "ואיך תקנה לבתי מתנות?"
עונה הבחור: "אני אלמד ואלוהים יעזור לנו".
שואל האב: "ומי ידאג לאוכל לילדים?"
עונה הבחור: "אני אלמד תורה, ואלוהים יעזור לנו".
לאחר שהבחור הולך, שואלת הבחורה את אביה מה דעתו.
עונה האב: "בחור טוב, אין לו עבודה, אין לו שאיפות בחיים אבל הדבר הכי חשוב,
הוא חושב שאני אלוהים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.