רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוגוסט 2017

למרות הלחצים האירוע באשדוד התקיים

מאת אשדודי

ביום א התקיים באשדוד ערב שירה "סוד הניגון היהודי". הערב התקיים על טהרת הקודש, רק גברים באולם סגור עם זמרים יראי שמים ובאווירה חסידית ראויה. את הערב יזם הרב עזרא שור יחד עם העיתון "אשדוד בכותרות" לאחר שקיבלו את אישורו של הרב גרוס שליט"א שהעמיד תנאים שכולם התקבלו עד האחרון שבהם.
אך ברגע האחרון החליט אברום ביניומין זילברברג להתערב והוא הנחית על הרב גרוס הוראה לבטל את הארוע. הרב גרוס טען שאי אפשר לבטל אחרי שהתיר. בפרט שעזרא שור הודיע שאם יורה על ביטול הוא יתבע את הרב לדין תורה. אך א"ב זילברברג טען ש"קיבל הוראה מלמעלה".
הרב גרוס התקשר לרבי. והרבי אמר שלא אמר דבר כזה....
שוב התברר שאב"ז משקר בלי להתבלבל.
אבל הוא לא נרגע. הוא הטריד את הרב גרוס שוב ושוב עד שהרב גרוס נכנע והודיע שאסור להביא את נרננה ואת ישראל אדלר מפני שהם חסידישע וזה לא מכובד. המארגנים נאלצו ברגע האחרון להביא את גרטנר וזונוויל.
אך בכך לא היה די.
אב"ז הציב עוד דרישה שזה יהיה ארוע "תורני"!!!
לשם כך נדרשו להביא את המגיד הרב חיים יוסף בידרמן שמסר דרשה של חצי שעה. וכן הרב משולם לייפר. נערך במקום סיום מסכתא. כל התנאים מולאו .
ולמרות זאת.... שעות לפני הארוע מקבל הרב גרוס טלפון בהול על הקו אברום בניומין, שהורה לו לפרסם שהארוע שמתקיים היום אין רוח חכמים נוחה הימנו....
עזרא שור רץ לרב ושאל: הרי עשינו הכל. החלפנו זמרים. הפסדנו המון כסף. הכל בכדי שנעמוד בהוראות.... אך הרב גרוס אמר לו: זה לא אני מחליט.
הרבנים לא מחליטים. הרבנים מקבלים הוראות ומעבירים הלאה....
אב"ז עצמו לא נרגע ,והוא שלח את אחיו איצה פינחס, שיעמוד בפתח של המשכן לאמנויות הבמה.
ויראה מי מגיע. מה רבה היתה אכזבתו כשגילה מאות חסידישע יונגלייט (ויזניץ החרימו מראש. בעלז היו בהילולא בירושלים כ"א אב) נוהרים בהמוניהם כאשר מי שהגיע היה מסלתה ושמנה של העדה, אברכים רציניים ומבוגרים חסידישע יינגעלייט שהצביעו ברגליים.
ולמרות הוראת "אין דעת חכמים נוחה" שפורסמה הגיעו בהמוניהם והם מילאו את האולם עד אפס מקום, ופני אב"ז חפו......
אגב יתר האברכים שלא הגיעו היו בארוע המעורב של אברהם פריד בבריכת הסולטן בירושלים כפי שאפשר לראות בתמונות. שימשיך אב"ז, ויאסור הכל ואז ימשיך לגלות איך אברכים מרשים לעצמם הכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.