רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 ביוני 2017

מבזקים

יהודה שלזינגר ב'קול חי': "אני זה שנמצא בהפגנות. ראשי המסיתים בהפגנות הם ילדים בגילאי 12. תנו למשטרה את התמיכה. הביקורת שלי דווקא לחרדים שפתאום תוקפים את המשטרה. כל הטוויטר במתקפה נגד השוטרים

 אבי מימרן בתגובה: "המשטרה נותנת מכות רצח לילדים במקום לעצור את מדפיסי פשקווילים, אלו שמשלמים לבתי דפוס ומסיתים לרצח". מני גירא: "כשילד מותקף בצורה ברוטלית ואכזרית אני מרחם עליו

שיפי סננס, בתו של השר דרעי לשרקי ב'ערוץ 2': "העמותה זה מפעל החיים של אמא. הכל עובד שם כדת וכדין. כל צ'ק מקבל קבלה. אבא שלי מעולם לא היה קשור והוא לא מעורב בתורמים. אין לו מושג מה קורה שם

בישיבת סיעת יהדוה"ת היום, ישתתף ד"ר שמואל לייבוביץ נשיא אגו"י קליפורניה. הנושא: המאבק ברפורמים. בהמשך: משלחת מטעם יהדות ארה"ב תגיע לישראל.

 השר דוד אזולאי בכנס הרבנים של הרבנות הראשית "משגר בשם הרבנים ברכה ליו"ר התנועה שיצא בשלום מהכל. מנסים לפגוע בנו אחרי שנתיים שאנחנו פועלים לשפר דברים שקלקלו במשך שנים".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.