רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 ביוני 2017

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה במפגש עם ראשי רשויות חרדיות

השר לבט"פ גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה נפגשו היום עם ראשי וחברי רשויות חרדיים מכל הארץ. מטרת המפגש הינה חיזוק הקשר בין במגזר החרדי למשטרת ישראל*.

במפגש נכחו ראשי הרשויות בני ברק חנוך זייברט, בית שמש משה אבוטבול, ביתר עילית מאיר רובינשטיין, מודיעין עילית יעקב גוטרמן, אלעד ישראל פורוש, הסגנים יצחק פינדרוס, יוסי דייטש, מנחם שפירא ושמוליק גרינברג.

במהלך המפגש ראשי הרשויות העלו את הנקודות בהן יש צורך בחיזוק השת"פ בין הרשות למשטרה ובין המגזר החרדי בכלל למשטרת ישראל ודרכי ההתמודדות עם התופעה של תקיפה וביוש של החיילים חרדים שהחליטו להתגייס.

במפגש סוכם שכל רבעון יתכנס הפורום של ראשי הרשויות יחד עם השר והמפכ"ל, בו יעלו כל הסוגיות הרלוונטיות לקשר שבין המגזר למשטרה.

*השר ארדן אמר: אני רוצה להודות לכל ראשי הרשויות והנציגים שהגיעו לכאן. המפגש הזה יחזק את הקשר החיוני בין המגזר החרדי למשטרת ישראל וישפר את תחושת הביטחון של התושבים בכל בכל רשות ורשות. ככל שאנחנו נדבר באותה שפה, ואתם כנציגי הציבור תסבירו את חשיבות עבודתה של המשטרה עד כדי פיקוח נפש, אז הלגיטימציה לפעילות של השוטרים תגבר ואיתה גם הדה לגיטימציה לגורמים הבריוניים והאלימים. הנורמה במגזר צריכה להיות ששוטר הוא גורם שראוי להערכה ואף מעבר לכך.*
בתמונה: השר לבטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה במפגש עם ראשי רשויות חרדיות. ראשי עיריית בית שמש, מודיעין עלית, ביתר עלית, סגן ראש עיריית ירושלים ועוד..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.