רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 ביוני 2017

מבצע "הוא זכאי" נגד השר אריה דרעי: "תגיד שלום יפה ותתפטר"


הזמר בני אלבז תקף היום (שלישי) בחריפות את השר אריה דרעי, בעקבות החקירה המתנהלת נגדו בימים האחרונים האחרונים בחשד שביצע עבירות מס והלבנת הון, וקרא לו להתפטר.

אלבז, לשעבר "זמר הבית" של מפלגת ש"ס שזכור מהשיר "הוא זכאי" שתמך בשר הפנים, פנה בחשבון הטוויטר שלו אל דרעי, וקרא לו להתפטר מתפקידו. "תגיד שלום יפה ותתפטר, ש"ס היא לא מכבסת הכסף של משפחת דרעי", כתב אלבז. "שיקרת גם אותי כשאמרת שאין לך, לולא הייתי איש מאמין, הייתי מוריד את את הכיפה מרוב בושה".

בשיחה עם חדשות 10 ממקום מגוריו שבארצות הברית, אמר אלבז כי הדברים שכתב אינם מגיעים ממקום אישי, אלא ממקום של אחריות כלפי כל הציבור הדתי-ספרדי ובכלל. "והיה וש"ס תיפול ותימחק, זו תהיה אחריותו של דרעי לעולם. עדיף שיהיה ילד בוגר ויגיד שלום יפה", אמר אלבז.

לדבריו, לא משנה כיצד תסתיים החקירה נגד השר, מכיוון שאם יתקיימו בקרוב בחירות, ש"ס תתרסק: "הוא חייב לקחת אחריות ולהתפטר. אריה מבין שהוא לא יוכל למנף את המפלגה לשום מקום והנזק הוא גדול מאוד. בכל מצב הנזק הוא נזק, ואסור לו להשתמש בתנועה למקום מקלט והגנה אישית. זו דעתי וזה ההיגיון הבריא שבדבר".

בעקבות תפקידו של אלבז במפלגה, נוצר בינו לדרעי חברות של ממש, אך היחסים ביניהם הידרדרו בגלל מחלוקות על ענייני כספים. לחדשות 10 נודע השבוע כי חוקרי יחידת להב 433 סבורים שיש בידיהם תשתית לכתב אישום נגד השר, בחשד כי דרעי קיבל כספים מבעלי אינטרסים כלכליים בישראל. במשטרה מעריכים שדרעי צפוי להיחקר פעם נוספת בשבועות הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.