רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 ביוני 2017

המשך פרק 8: כת צפת - דרכי פעולה. המטרה שצפת תשתלט על כל חב"ד. לכן צריך ללכת לצבא

פירסמנו מכתב אחד שכתב לנו עובד שעבד באתה של חב"ד. אך לפני כארבעה חודשים הגיע למייל האדום קטע מהתועדות לפני נסיעה לניו יורק של הבחורים שיהיהו שם שנה שלימה ואחריה צבא. כנראה  ההתועדות נועדה לתת גאוות יחידה לבחורים שהם המיוחדים.  המסר של ההתוועדות אמור להחריד ולהדליק נורות אדומות אצל כל אדם בוגר. הוא מבין כי מדובר כאן בכת לכל דבר. אין כאן ליובאוויטשער רבי ואין כאן חסידות יש כאן פשוט כת שמחדירה למאמיניה שצריכים לפרסם אותה. זה הכל. הנה המכתב:

"למייל האדום. תדעו בקבוצה קוראים אותכם כל הזמן ויודעים שזה נכון כל מה שאתם כותבים. אני בחור שמתפקח הבנתי מה עשו איתי כל השנים. ההורים שלי למרות ההסכם קיבלו כבר הביתה צו גיוס בשבילי ואני יודע שהחיים שלי כתמים עומדים להסתיים. אני חושב שחשוב שיקראו כולם מה שאני כותב. הבנתי שרימו אותנו. אני לא חבר בכת אנחנו חסידים של הרבי מלך המשיח. יש לנו רבי ואנו גאים בו.

בקיץ הקודם לפני שנסעתי לקבוצה הייתה התוועדות כיתתית עם המשפיע הרב עבאד ואמר לנו ככה: המטרה שלנו בחיים שיהיה חב"ד שכולם צפתים. תארו לעצמכם כל בית כנסת שתגיעו תראו רק צפתים. איפה שתלכו יהיה רק צפתים תבינו איזה עוצמה זה יהיה. השווער יהיה צפתי והמחותן יהיה צפתי. זה המטרה. כל מקום שאתם מתארחים לאכול בקראון הייטס תדברו על הישיבה בצפת, כל מקום שאתם מגיעים בבית כנסת אתם פוגשים ב1414 בחורים מישיבות אחרות הנושא צריך להיות רק צפת שכולם ידעו שצפת זו האמת היחידה בעולם. צריך גם שהבנות ילמדו בצפת יהיה הכל צפת אחד גדול. היום צפת כבר שולטת בחב"ד והתפקיד שלכם שלא יהיה חבדניק אחד שאינו צפתי. מי שלא צפתי שיעזוב את חב"ד. צריך שהבנות ידעו שלהתחתן עם בחור זה רק מצפת. לכן תתנהגו בכבוד תלכו בצורה נכונה.

הסיבה שאנו הולכים כולם לצבא כדי שצפת תהיה עשירה. הצבא יכניס לנו כסף כך נוכל לבנות מוסדות יהיה בכל קהילת חב"ד תלמוד תורה של צפת בית ספר של צפת. כל רבני הקהילות יהיו צפתים. לכן צריך שכולנו נהיה עם משכורות. עכשיו זה לא זמן של שליחות. זה היה פעם. עכשיו צריך לבנות את חב"ד עם צפתים. זה המטרה שלנו כיום. אל תיבהלו מהצבא תהיו גאים בצבא הצבא יהפוך אותנו לאימפריה גם המדינה מכירה בישיבה ששולחת בחורם לצבא והיא תתן את התקציבים לצפת. צפת עומדת לבנות קמפוס ענק שיבנה רק בזכותכם".

עד כאן מייל שהתקבל במייל האדום. נעיר מתוקף תפקידנו: אנו לא בדקנו האם התקיימה התוועדות זו. אין לנו את הכלים לעשות זאת, אבל כן חיכינו עם פרסום הדברים לבדיקה דרך כותבי מיילים נוספים שאכן הוכיחו לנו כי הדברים הללו הם רעיונות שנאמרים בישיבה שוב ושוב ולכן אנו מפרסמים מכתב זה למרות שאנו מקפידים רק לבדוק כל מקרה ומקרה לגופו.

המסמך המזעזע הזה חייב שייקרא על ידי כל הגורמים בחב"ד להבין מה כוונותיהם האמיתיות של הקבוצה הזו. הם רוצים לשלוח את כולם לצבא כדי שיהיה כסף לכת צפת וכך הם יישלטו על חב"ד. זה רעיונות ששום קבוצה בולשביקית לא מתביישת בה. אין כאן לא חסידות לא מצוות לא משיח ולא חסידות חב"ד המעטירה. המכתב הזה צריך לגרום לכל הורה לחשוב עשר פעמים מה הוא חושב שייקרה לילדים שלו. קבוצות כאלה ששולטות על נוער בסופו של דבר המטרה הסופית היא כסף כסף כסף לכמה משפחות בודדות על חשבון חייהם הרוחניים של הבחורים. זה מה שמסתתר מאחורי האבוססיביות הזו לשלוח בחורים לצבא שוב ושוב ושוב.

השחיתות שעומדת קבוצה כזו להנפיק לעולם תביא לסרחון שישמעו עליו עוד שנים. כך זה תמיד מסתיים. וכדאי שנפקח עיינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.