רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באפריל 2017

אליך יוסי פטרוב - יש דין ויש דיין שלשים שנה רדפתם אחרים, עכשיו אתם חוטפים

אני כל כך אוהב לשמוע אותם בוכים, במשך של שלשים שנה הם רדפו כל כך הרבה יהודים שפכו את דמם, הרשימה כל כך ארוכה, הם רמסו את כל מי שרק יכלו, האמינו בכוחם עד עולם, ולא העלו על הדעת כי כל מה שהם עושים לאחרים בסוף יעשו להם

אז הנה ר' יוסי פטרוף האיש של ר' שמואל אויערבך אתם חוטפים את מה שעשיתם לאחרים, אם קשה לך לקלוט את הדברים אני מזמין אותך לשיעור בהיסטוריה חרדית, אני מלוה אותה יותר מחמישים שנה, וכותב עליה יותר מארבעים שנה, ואתן לך רשימה של רדיפות שאתם, הכוונה השכיסטים המחבלים, החל מתקופת הרב שך עד ליום מפלתכם כשסוף סוף הצילו את רוב רובו של הציבור מציפורני אכזרים רשעים שופכי דמים מי אשר מצצו דם יום יום של כל כך הרבה, ומרגישים עתה בעצמם את מה שהם שעשו לאחרים

כל מה שעושים לכם אתם עשיתם שלשים שנה לפחות, ואם תבקש, מבטיח לך כי אעלה כאן רשימה ארוכה של רדיפות שאתם רדפתם החל מלפני ארבעים שנה כשאני יצאתי לדרך הכל כך ארוכה עם כל כך הרבה מכשולים רדיפות שפיכות דמים תרתי משמע, חשבתם כי תמשלו לעולם ולא קלטתם שיבא יום ותשלמו על כל מה שעשיתם

אז יוסי פטרוף, ברור שלא רוצים להתייצב לצידם של רודפים, אם הייתם יהודים תמימים שמעולם לא הרמתם אצבע על יהודי אחר, הייתי אני מתייצב לצידכם כפי שהתייצבתי בכל חיי לצד נרדפים, אבל כשאתם הרודפים לא קולטים כי עליכם להכות על חטא על כל מה שעשיתם לכל כך הרבה ועוד לבא בטענות, סימן שאתם מן התחתית שבתחתית שאין תחתית הימנה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.