רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 באפריל 2017

ווארטים


״ישנם אנשים שיחליטו לשנוא אותך מסיבה לא נכונה, בגלל שהביטחון העצמי שלך מזכיר להם את חוסר הביטחון העצמי שלהם.״

העוקץ היומי
כל הבגרות עוברת דרך הילדות, ילדות בריאה היא מתכון לבגרות נפלאה, אומלל הילד שדילג על ילדותו והתבגר בין לילה.
וזהו שאמר המשורר; רבים מגלים את ילדותם רק לעת זקנה ...

הרבנית מבריסק ע"ה: "אל תהפכו את פורים לכל כך שמח, עד שהוא הופך ללא כשר, ואל תהפכו את פסח לכל כך כשר, עד שהוא הופך ללא שמח"

שווה בדיקה: אם מצמידים מצה לאוזן אפשר לשמוע אשכנזים בוכים

יוסי: "סבתא שלי נפטרה".
מורה: "זו כבר פעם חמישית שאתה משתמש בתירוץ הזה!"
יוסי: "מה אני אעשה שסבא שלי מתחתן כל הזמן"...

יאיר לוי (הח'כ לשעבר של ש"ס) נכנס עם אריה לכלא ושכנו אותם באותו תא במיטת קומותיים... יאיר אמר אני שמן צריך להיות למטה... אריה התנגד... ככה רבו הרבה זמן.. עד שאריה אמר ליאיר: טמבל בזכות מי אתה כאן בכלל??!!

פולניה: "דוקטור, בעלי מדבר בלילה מתוך שינה, מה לעשות ??"
רופא: "תני לו לדבר קצת ביום"..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.