רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 באפריל 2017

בעקבות מעצר בכירי הפלג - נסיון לטשטש את נסיבות המעצר

מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

כפי שפורסם אתמול לפנות בוקר נעצרו כמה מראשי כת הפלג בחשדות חמורים של סחיטה באיומים של ראשי החברות במשק בנסיון להביא אותם לפרסם בעיתון הפלס למרות איסור גדולי ישראל שליט"א, כזכור המשטרה עצרה 28 עצורים בהם גם מנהיגי הכת נ. גרוסמן וי ויין.

אמש נמשכה חקירת הפרשה בצורה אינטסיבית ע"י המשטרה שאף זימנה לחקירה כמה עשרות מבין מאות המוטרדים ששגרת חייהם הופרעה ע"י הפלג כחלק מנסיון הסחיטה. היום אמורים להשתחרר כמה מעצורי הפרשה, זאת במידה שלא תוגש ע"י המשטרה בקשה להארכת מעצר.
בינתיים בפלג מנסים להתמודד ללא הנחייה צמודה של ראש הכת המצוי במעצר ובחקירות אינטסיביות, ומפיצים בתקשורת פרסומים כביכול המעצרים בוצעו על רקע "גזירת הגיוס", ובכך מנסים להפוך גם את ראשי הכת ל"קדושים מעונים" כמו אותם בחורים תמימים שהם הפילו בפח וגרמו להם לשבת בכלא צבאי לתקופות ממושכות, כאשר כעת מדובר כמובן על מאבק כלכלי של ראשי העיתון שהפעילו כך על פי החשדות מערך סחיטה באיומים לטובת הפרסום בעיתון וקבלת משכורתם ממנו.
יצויין, כי גם בענין העריקים העצורים כסדר, חזרו עורכי הדין של הפלג ואמרו להם כל הזמן בשנתיים האחרונות, שההפגנות רק מזיקות לעצורים, אך למרות זאת ניתנה ההוראה להפגין ולהתפרע בכבישים עקב שיקולים פוליטיים. אך כעת שהדבר נוגע לבכירי המערכת עצמם הם הוציאו הוראה שלא להפגין כאמור, גם עבור עצורי "גזירת הגיוס".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.