רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באפריל 2017

ווארטים


"כמו שהטעם הטוב מגרה את צמאונו של הגוף, אך אינו מספק אותו באופן מושלם, כך הטוב הוא טוב כפול כאשר יש לנו ממנו רק מעט."

״ידיים המושיטות לעזרה, קדושות משפתיים הדובבות תפילה״.

"טבע האדם למשוך עצמו אל המרה השחורה והעצבות, אך צריך להכריח עצמו בכוח גדול להיות בשמחה תמיד ולשמח את עצמו בכל אשר יוכל, אפילו במילי דשטותא" (רבי נחמן מברסלב)

״לא בניו של משה רבנו ירשו את אביהם, אלא יהושע בן נון, שהיה משמש את משה רבנו ביום ובלילה, ולפי ששימש אדוניו, זכה לרוח הקודש וזכה לנבואה״ (חז״ל)
*הילולת יהושע בן נון היתה בשבת כ"ו ניסן*

הלך לו יהודי חרדי ברחובות מבית הכסת לכיוון הביתה ביום הזכרון בעת הצפירה, 
לאחר הצפירה שאל אותו יהודי חילוני בצער ובכעס: למה לא עמדת? למה אתה לא מכבד? 
שאל אותו בחזרה היהודי: איפה הכיפה שלך ואיפה הפיאות? האם הנחת תפילין היום? למה אתה לא מכבד? ענה חו החילוני: *אני יהודי בלב* 
ענה לו בחזרה החרדי *גם אני עמדתי בלב*

מה פסק "הרב" סתיו?
כששאל אותו תלמידו: "מה דין אדם הניצרך לנקביו בדיוק כשיש צפירה"??
ענה לו "הרב": *"שב ואל תעשה עדיף"*!

לא יאומן! אתמול השכן ההזוי שלי דפק לי בדלת ב-2 בלילה!! 
יש לו מזל שהייתי באמצע שיעור תופים ולא ישנתי...

ילד אחד ב-2:00 בלילה מתקשר למורתו ואומר לה: "המורה, את יכולה בבקשה לחזור על מה שאמרת היום בשיעור?"
המורה עונה לו: "מדוע? זה כל כך מענין אותך?" 
עונה הילד : "זה לא, פשוט אני לא מצליח להירדם..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.