רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 באפריל 2017

ווארטים


"רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע."

״לעולם אל תשווה בין החיים שלך לשל אחרים... בדיוק כמו שאין השוואה בין הירח לבין השמש, כל אחד מהם זורח בזמן שלו.״

תפילה מיוחדת בזמן החלוקה לפסח.          
הרי זה חלוקתי, הרי זה כפרתי, זה החלוקה יתפרסם לכל כלי התקשורת בכל העולם, ואני ועמך בני ישראל נקבל את הבושה בשמחה לפני החג.

*כשנולד תינוק חדש למי מתקשרים לבשר קודם*
ליטאי; לשוויגער
גערער; לרעבע 
צ'אלמער;  לכל קופות הצדקה בעיר כדי שיוכל לקבל עוד מוצרים מהחלוקע'ס....

פוחדים להשמין בליל הסדר? שתו כוס יין לפני הארוחה. האלכוהול מעביר את תחושת הפחד

מי שעושה את החג בבית עם המשפחה- שיהיה לו חג כשר ושמח!
מי שעושה את החג עם חמותו- שיהיה חג כשר... שמח לא יהיה לו
מי שעושה את החג בבית מלון- שיהיה חג שמח! כשר לא יהיה...
מי שעושה את החג עם חמותו בבית מלון- שיהיה חג!

מוקדנית: אז מחר יגיע אליך טכנאי בין שמונה לשתיים...
אני: אוקיי
מוקדנית: מה הכתובת?
אני: ויצמן 8 עד 56

לקח לי שעתיים למצוא בת זוג..
-באתר היכרויות?
-לא, בארגז הגרביים הבודדות

אשתי  נטשה אותי באמצע הקניון, לטובת מבצעי החג ......
: זנחה אותי להנחות........

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.