רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 במרץ 2017

ווארטים


"החיים הם אתגר שצריך לעמוד בפניו, אושר שצריך להיות ראוי לו, והרפתקה שצריך להתנסות בה."

עדיף שלא להבין מאשר להבין לא נכון.

כל הזוגות שהתחתנו השבוע.... 
שבת חתן שלכם יוצא בסימן
 "כי תשא פרה"

תימני מתקשר לאישתו: "עוד חמש דקות אני אצפצף תרדי למטה! "
אישתו: 'קנית רכב?!?'
- *"לא... צפצפה!

היא: "במה אבא שלך עוסק?"
הוא: "הוא עוסק בהצלת חיי אדם."
היא: "הוא עובד במד"א?"
הוא: "הוא מתקן סמארטפונים.."

איש עסקים אמריקאי נפטר ועלה השמימה. המלאך נתן לו לבחור בין גיהנום גרמני, פולני, אמריקאי או ישראלי.
"מה ההבדל?", שאל.
"כל הארבעה זהים", השיב המלאך, "ב-06:00 בבוקר מעירים אותך לעבודת פרך. ב-06:30 הרכבת יוצאת למפעל, ויש רק הפסקה אחת עד 12:00 בלילה".
"אם כך אני בוחר בגיהנום הישראלי", חייך איש העסקים.
"למה דווקא הישראלי?", הסתקרן המלאך.
"אני מכיר את הישראלים", השיב לו, "שש זה לא שש, הרכבת אף פעם לא יוצאת בזמן, במפעלים יש כל הזמן שביתות, וההפסקות... אף פעם לא נגמרות"...

 שבוע שעבר הייתה לוויה בבית העלמין הירקון.כאשר החשיך התחיל לרדת גשם חזק כל האנשים רצו לעבר המכוניות. מישהו מסכן החליק ונפל לתוך קבר ריק הוא ניסה בכל כוחותיו לצאת אך החליק חזרה בגלל הבוץ. הצילו קר לי הוא צועק. מזכיר בית העלמין עבר לידו ושמע אותו. בטח שיהיה לך קר. שכחו לכסות אותך. ומיד רץ למשרד להביא עט חפירה

תימני אחד נפטר רח"ל. עולה למעלה במשרד קבלה של הגן עדן מקישים את המספר זהות שלו במחשב ואומרים לו מצטערים אתה לא שייך לפה תנסה למטה בגהינום בקומה מינוס 9 יורד למטה מקישים במחשב ואומרים לו יש לך מזל אתה לא עולה ברשימות של המחשב. אמר להם זה למה בגלל שהייתי מהתימנים החטופים אני לא רשום בשום מקום אבל תסתדרו ביניכם למה לראש העין אני לא חוזר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.