רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 במרץ 2017

מבזקים

ישראל כהן בטוויטר: האדמו"ר מויז'ניץ הופיע לביקור פתע באתר הבנייה של בית הכנסת וירד עם רכבו של הקבלן לפיר העבודות.

גרודקה ב'בחדרי': הגר"ש מחפוד יוצא נגד 'הפלג', מכחיש את חתימתו על מכתב הרבנים הספרדים ומחזק את מועצת חכמי התורה: "מה שפורסם בשמי בעניין הגיוס אינו על דעתי ויש לציית רק למועצת חכמי התורה". 

ישי כהן ב'כיכר': המבוכה לאנשי 'הפלג' מתרחבת - הגרב"צ מוצפי הודיע למקורביו: "לא חתמתי על המכתב, הם באו להחתים אותי ואמרתי שאני לא מוכן לדבר על הנושא". הגר"ב שמואלי הודיע אף הוא כי חתימתו מבוטלת.

אשדוד: עשרות משפחות שנותקו מזרם החשמל אמש עקב החיבור לגנרטור השבת חוברו הבוקר לאור פעילות ח"כ אורי מקלב מול הנהלת חברת החשמל. 

דוברות המשטרה: הרחובות שנסגרו בירושלים כתוצאה מהפגנת 'הפלג' - ירמיהו, מלכי ישראל, שרי ישראל, בר אילן, שמואל הנביא וכל איזור כיכר השבת. 

גרודקה ב'בחדרי': עוד מבוכה ל'פלג' - לאחר מכתב הגר"ש מחפוד, גם הגרי"י לוגאסי מבהיר כי חתימתו נלקחה ממכתב ישן, "חתימתי שפורסמה על המכתב בעניין הגיוס הייתה בטעות. מדובר בחידוש חתימה על מכתב ישן".

השר יעקב ליצמן בכנס הענקת מגן השר בכנסת - "לא הולכים לשום בחירות. תרגעו כולכם. שנה הבאה יהיה עוד הפעם אותו כעס, זה יהיה גם אותם אנשים ויהיה לפני בחירות. אני יודע שכשיש ויכוח בין 2 אנשים, הם צריכים להסתדר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.