רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 במרץ 2017

חוצפה, יוהרא, זלזול ורמיסה הם המאפיינים של התנהלות משפחת וילשאנסקי לאחרונה. ומה קורה עם משה הבלין?

לקוראי 'בעולמם' יוצרי המהפך החברתי לכיוון הנכון, לאיש העומד בשער עשרות שנים ה'מצפן' של היהדות החרדית ר' חיים שאולזון!

שמתם לב מה קרה בחודש האחרון? לייזי וילשאנסקי עשה התנתקות חד צדדית מתוכנית השטנית לגייס את כל בחורי חב"ד. הוא הלביש את מסיכת טראמפ-שטיינר ומחכך ידיו בהנאה בצד כאשר המזומנים כבר בכיסו.

לייזי וילשאנסקי הודה קבל עם ועדה כי

א. מעולם לא היה כל הסכם
ב. ה'קבוצה' היתה בסך הכל קרש מקפיצה בשביל להכריח את הבחורים לגיוס, כי צפת מצידה לא רוצה קבוצה וחשבה רבות איך לבטל זאת. [ראה פוסט נפרד].
ג. יש לו ענין אידיאולוגיה פנים חברתי שבחבד אחרי החתונה יהיו מגוייסים כך לא יהיו מקרי גירושין כך יהיה פרנסה לכל האברכים וכך יתנרמלו כולם.

אולם בלי להתבלבל בד בבד עם ההודאה העקיפה במכתבו שפורסם כאן, לייזי וילשאנסקי לא מבקש סליחה עכשיו מכמאה בחורים שמתגייסים לקראת חודש ניסן שנה אחרי קבוצה! לפני חתונה! לייזי וילשאנסקי לא מיישר ראש להורים ואומר: טעיתי, אשמתי בגדתי גזלתי את בנכם הוטעתי או טעיתי. הוא פשוט מתעלם מזלזל ורומס את כול אותם הורים שעומדים כעני בפתח ומבקשים איך בננו יתגייס לפני החתונה כאשר הוא חתם על המסמך שלכם?

אז מה עושים?

במייל האדום הגיע לפני זמן מה מכתב דלקמן: 

מי ששותק בעיה שלו. אם החבדניקים הולכים כצאן לטבח למה שהבוגד וילשנסקי והבלין יעשו עבורם משהו. היתה לי שיחה עם בחור שאביו דיבר איתו מישהו מביתר ולייזי וילשנסקי אמר לו כך: ההורים שמחים שילדיהם מתגייסים אז למה שלי זה יהיה איכפת והבחורים רואים בזה שליחות בצבא!
על החבדניקים כיום נאמר: מי שאין בו דעה אסור לרחם עליו. מי שממשיך לשלוח לישיבת וילשנסקי והבלין ומי שלא מתקשר לצעוק יבושם לו.

עד כאן.

ולסיום מה קורה עם הבלין:

בישיבת קרית גת הגיוס נעצר כמעט!!!! צוות הורים בראשון אחד מהזילברשטרומים יצר מחאה חברתית וההורים עמדו על רגליהם האחוריות והבלין התחיל להתקפל. הבלין קלט שהוא הרחיק לכת כשהוא התחבר לצוות הנוכלים לבית וילשאנסקי והוא מנסה לרדת מהעץ.

אך אנו כאן ב'בעולמם' אומרים לו כל זמן שלא תבטל את מה שעשית. כל זמן שלא תביא פתרון הפשע ימשיך להיות רשום על שמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.