רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 במרץ 2017

הגיע במייל האדום מקבוצת וואטצאפ בכפר חב"ד על הגיוס: כל בית באנ"ש מתגייס בחור - רימו אותנו שיקרו אותנו ואין למי לפנות - מה עושים? אנו היפוטנטים?

בקבוצת וואסטצאפ של כפר חב"ד כתבו כי עשו סקר וכל בית שלישי בחב"ד עומדים לגייס בחור לפני החתונה. כלומר בחור חזר מקבוצה כי הבטיחו לו כי רק אחרי החתונה יגייסו והנה פתאום מגייסים לפני חתונה. הצבא לא מכיר בהסכם שמכרו רק לנו הטיפשים. ועוד: בחורים שלא היו שלושים יום בארץ וזה קרה להמון בחורים שנסעו לתשרי לשלושים יום חזרו ופתאום הם מגוייסים! בצבא אומרים: אין לישיבות צפת וקרית גת כל הסכם דיחוי אפילו ולכן כל מי שלא בישיבה מיד מתגייס.

מה קורה כאן? אנו קבוצה מסורסת? למה אנו שותקים? לא ביקשנו לצאת לרחובות להפגין, אבל התחלתי להבין את נטורי קרתא המטורפת שהפגינו אצל הבלין, אם היינו חבר'ה עם ביצים, וסילחו לי על הביטוי, זה ממש לא היה קורה. משה הבלין  אכן רב מאנ"ש, אך מוכר לכולנו בחמדנות הכסף שלו, והנבל וילשאנסקי שהחריב את הבית דין לפני שנים, הם אלו שחתכו אותנו מהציבור החרדי. הם גם גובים מליונים לשנה על שכר לימוד גם עושקים וגונבים ומשקרים את המדינה. הם מספרים להם שהילדים שלנו עושים בגרות וכל ילד יודע שזה פשוט בלוף, נכון לעכשיו, אבל אם למדינה למשל לא איכפת שמשקרים אותה שעושים בגרויות מאות בחורים ובכלל לא עושים, מה אשמים הבחורים שלנו. כשבחור שלנו חמש שש שנים אחרי חתונה אחרי כולל ירצה ללמוד מקצוע הרי לכל חרדי יש קמ"ח שהוא מקבל הנחה, אבל בחור חבד"י יגיע ולא יתנו לו ומדוע? עשית כבר בגרות?.....

מה אנו עושים? למי יש אומץ להרים כאן בג"צ על הנוכלות? גובים מאיתנו שכר לימוד הון עתק ולוקחים מהמדינה  תקציבים של מליונים וגם לוקחים לנו את הילדים לצבא. חבר'ה אם לא נתעורר מי יתעורר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.