רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במרץ 2017

מה הם חושבים על הרב עובדיה יוסף - קטע מראיון עם אמנון לוי

מאת רב ספרדי

הרב הגאון אמנון לוי בראיון אישי עם הרב 'אמת לאמתה' מקבל תשובה מיוחדת על מיקומו של הרב עובדיה יוסף בגן עדן או חס ושלום בגיהנום???
הרב הגאון אמנון לוי: מה שמטריד בך זה שאתה מזלזל בערכים שלנו השסניקים
אמת לאמתה: החזון איש זצוק"ל שנפגש פעם ראשונה עם ראש ממשלת ישראל מר דוד בן גור גור
הרב הגאון אמנון לוי:  למשל לבן גוריון אתה קורא בן גורגור ואתה אומר מנוחתו שדה בוקר החזון איש זצ"ל, בן גור גור מנוחתו שדה בוקר, למה אתה מזלזל בנו?
אמת לאמתה:  מי שהוא רשע ומרשיע ברבים ראוי לזלזול כמו שהתורה קוראה להרבה דברים בלשון כזאת.
הרב הגאון אמנון לוי:  הרב עובדיה יוסף רשע?
אמת לאמתה: כל מי שהחטיא את הרבים, כל מי שגרם לאנשים לכפור באלקים, כל מי
הרב הגאון אמנון לוי: הרב עובדיה יוסף  היה רשע?
אמת לאמתה: אני מסביר
הרב הגאון אמנון לוי:  אני שואל
אמת לאמתה:  אתה תכניס להגדרה את כל מי שאתה רוצה
הרב הגאון אמנון לוי:  אתה מפחד בגלל שאתה רץ לבחירות להגיד את הדברים האלה?
אמת לאמתה: לא, אתה גם יכול להכנס להגדרה הזאת
הרב הגאון אמנון לוי:   אתה יכול להגיד?
אמת לאמתה:  אני לא צריך להגיד לך, אם צריך להגיד תבין מה ההגדרה. אדם שחוטא בפני עצמו הוא נקרא רשע אבל זה לא סוג רשע מהסוג שאני מדבר, יש רשע שהוא גם מחטיא את הרבים שהוא גורם נזק לרבים. שלמה המלך אומר זצ"ל ושם רשעים ירקב, שם רשעים ירקב זה ראשי תיבות שלג, אז כל מי שהוא בהגדרה הזאת מרקיבים את שמו זה באמת נותנים בו קצת זלזול שלא תהיה בו החשבה. כשאני אומר בן גור גור אז אני לא נותן לו מספיק החשבה, כשאני אומר אובמבה אני לא נותן לו מספיק החשבה, ז"א כל אחד לפי ענינו, זה יהודי וזה גוי, זה מזלזל בראש ממשלת ישראל ושם את הנעליים על השולחן כביכול מול פרצופו של ביבי ומזלזל בידיד הגדול, אדם כזה ראוי לזלזול, אתה מזלזל - תזולזל.
מנוחתו שדה בוקר זה המציאות ששמה הוא נח, כי איפה שהוא נמצא הוא לא נח בכלל, אז לכן השארתי אותו עדיין במנוחה
הרב הגאון אמנון לוי: : איפה הרב עובדיה יוסף נמצא?
אמת לאמתה:  תרים טלפון
הרב הגאון אמנון לוי:  מה אתה חושב?
אמת לאמתה: לא בגן עדן
הרב הגאון אמנון לוי:  אתה חושב שהרב עובדיה יוסף בגיהינום?
אמת לאמתה: מה זה אני חושב, זה פשיטא הרי
הרב הגאון אמנון לוי:  אז מה זה ברור, ברור שהוא בגיהינום
אמת לאמתה: ודאי, מה חשבת.

הרב הגאון אמנון לוי: : על מה?
הרב: על מה לא, חילל שבתות, יום כיפור, ראש השנה, יכול היה להציל את היהודים, גרם לדברים איומים, אני לא מדבר על דבר שאתה ראית בסרט שהוא החליט להשפיל את מרן הרב אמנון יצחק שליט"א וכו', דברים איומים שעברו ככה בדפי ההיסטוריה אצל החילונים בלי להרגיש, כשיודעים את הדברים האלה מה היה בכוחו בשואה ומה לא ומה הוא עשה, בשביל להקים את המדינה הציונית וכו', אז מי שמבין את זה זה רשעות שאין כדוגמתה.
הרב הגאון אמנון לוי: אני שואל למה אתה עושה את זה
אמת לאמתה: בגלל שאתה שואל אז אני מסביר
הרב הגאון אמנון לוי:  כן, הרי גם בגדולי התורה שלכם בקלות היה אפשר לזלזל בהם, אבל לא מזלזלים בהם אומרים הם רבנים
אמת לאמתה:  לא מזלזלים, לא מזלזלים?
הרב הגאון אמנון לוי:  אולי התקשורת, אבל הדרג הפוליטי, הדרג הרוחני לא מזלזל בהם, אומרים אלה רבנים, הם חשובים לציבור שלהם
אמת לאמתה: למה פיצי לא אומרת כל הזמן נגד הרבנים
הרב הגאון אמנון לוי:   מי מי? מי זה פיצי?
אמת לאמתה:  אה ציפי צפי סליחה, ציפי, ז"א מה היא לא מזלזלת
הרב הגאון אמנון לוי:  היא לא אומרת שהם רשעים
אמת לאמתה:  היא לא יכולה להגיד, היא יכולה להגיד על רשעים צדיקים? היא יכולה להגיד על רשעים רשעים וצדיקים צדיקים, אי אפשר להפוך את היוצרות. אבל בסך הכל צריך לדעת את המציאות, מה לעשות
הרב הגאון אמנון לוי:  למה אתה מזלזל בשסניקים?
אמת לאמתה:  לא מזלזל
הרב הגאון אמנון לוי:  אתה נורא מזלזל
אמת לאמתה: אוהב אותם, תראה נלך עכשיו ב...
הרב הגאון אמנון לוי: אנחנו נלך עכשיו ב..., אבל זה לא משנה, אתה קורא לרב עובדיה יוסף רשע
אמת לאמתה: עוד פעם, הסברתי, שלמה המלך קורא לו רשע, התורה קוראה לו רשע, הרמב"ם קורא לו רשע, מרן הבית יוסף קורא לו רשע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.