רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

התקפת הפלג נגד ועידת המודיע עקב כך שלא קיבלו את מבוקשם

מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

אמש התקיימה ועידה ע"י עיתון המודיע של חסידי גור עבור אנשי עסקים ועסקנים, זו הפעם העשירית. במקום השתתפו כמה מאות איש בעיקר מחסידי גור, אך גם אנשי עסקים מכל קצוות הקשת, כאשר הוזמנו לדבר במקום כמה וכמה חברי כנסת ושרים הן מהמפלגות החרדיות והן מהמפלגות החילוניות כבכל שנה, וכמו כן דיבר במקום השנה אף ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הבוקר (יום ב') אנשי הפלג בכמה מכלי התקשורת האלקטרונית יצאו במתקפה כנגד האירוע וכנגד חברי הכנסת החרדים שהשתתפו בו, בטענה של 'טשטוש הגבולות' בהזמנת רה''מ לנאום. כך גם מר חיים אפשטיין התראיין לערוץ הרדיו "קול חי" ותקף את הזמנת ראש הממשלה, וגם על זה שהזכיר את ענין שילוב חרדים במעגל העבודה, שכל זה מעיד על 'טשטוש הגבולות', (זה המסר שקיבלו כולם בדף המסרים לחזור עליו).

רבים הרימו גבה, מה נשתנה השנה. הרי כל שנה מובאים שם הרבה שרים חילונים לנאום, ובניגוד להשנה הרי שבשנים קודמות נאמרו שם על ידם דברים הרבה הרבה יותר גרועים, לפעמים גם בטענות של 'תוכחה' לציבור החרדי, (ואין לזה שום רושם וזה לא מעניין אף אחד כמובן), ואילו השנה יש להם לפתע טענות על הזמנת ראש הממשלה, ועל שהזכיר איזו מילה בשטף לשונו. מה קרה השנה ?
אלא שלאחר בירור עולה התמונה המליאה. בשנים קודמות, קיבלו אנשי הפלג ייצוג בועידה. ולמשל בשנה שעברה, בפורום הדיור השתתף מנחם כרמל כאחד מהפאנל. השנה החליטו ב'המודיע' שאינם רוצים להביא את אנשי הפלג שתוקפים את כל מועצות גדולי התורה, והם לא קיבלו שום ייצוג.
לא זו בלבד, אלא שאנשי הפלג התחננו שיזמינו אותם לפחות באופן רשמי להגיע לאירוע, אך בהמודיע לא הסכמו לכך. ועל כך יצא הקצף, ולכן חיים אפשטיין שנגד רצונו לא הוזמן יצא בהתקפה.
כידוע, זו דרכם כסל למו, כאשר למשל בבחירות לכנסת התחננו לאיזה חצי כסא, ואם היו מקבלים אזי כל 'גזירת הגיוס' היתה נעלמת מאויר העולם, כיון שלא קיבלו יצאו בזעקות. וכך הוא דרכם לומר דבר אחד ולהתכוון למשהו אחר, למשל בבחירות לעיריית ירושלים כשטענו שצריך לבחור במועמד 'חרדי', כאשר המטרה היתה להעלות ע''י כך את ניר ברקת, ועוד ועוד.
יצויין, כי לאחר דבריו של מר אפשטיין התברר כי בין המשתתפים באירוע היה גם מר שמואל אלישיב מועמד מפלגת "בני תורה" בעיריית מודיעין עילית, ואשר נטען כי הוא פועל כמנכ"ל עיתון הפלס כיום לאחר עזיבתו של מר יעקב לבין, שהסתובב במקום וניסה לקדם את עניני המפלגה.
במקרה זה שוב נחשף הציבור כולו לדרך השקר של הפלג "אחד בפה ואחד בכיס", שמדברים נגד עוז לתמורה ומכניסים בעצמם למוסדות שלהם את התוכנית, שמדברים נגד צבא אך שולחים בחורים להתגייס לצבא (ע''י 'הוראה פרטית' של מנהיג הפלג הרב אוירבך וכיו''ב), צועקים נגד אקדמיה ובעצמם מסייעים לאקדמיות ושולחים לשם המונים, שמוחים כנגד חברי הכנסת על סיוע לחילול שבת ולרפורמים כביכול בעוד הם עצמם בידיים מסייעים לחילולי שבת ולרפורמים בעיריית ירושלים, ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.