רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

ווארטים


״למידה ללא מחשבה היא עבודה לחינם. מחשבה ללא למידה היא דבר מסוכן.״

זוג יושב בפגישת שידוכים.
שואל הבחור את הבחורה – את חושבת שתצליחי להסתדר עם המשכורת שלי?
הבחורה: בוודאי, השאלה ממה אתה תחיה

בזמן ביקור ביבי בארצות הברית ניגש אליו יהודי חרדי נישק את מעילו ואמר לו: אתה בשבילי כמו ספר תורה.... ראש הממשלה בצניעותו אמר לו: אל תגזים למה אתה אומר את זה? אומר החרדי: כל שבוע יש לך פרשה חדשה.

דרעי נכנס לפארק הילדים
ורואה ילד משחק בחול. ניגש לילד ושאל אותו: ילד מה את עושה ?
ענה לו הילד: אני מפסל את הדמות של שר הפנים.
התפעל דרעי ושאל: וממה אתה מפסל ?
ענה לו הילד: מחול מים וחרא...
נרגז מר דרעי ואמר לעצמו: ילד מעצבן!
הלך כמאתיים מטר ורואה שוב ילד משחק בארגז חול... ניגש אדון דרעי לילד
ושאל:  ילד מה אתה עושה מתוק?
ענה לו הילד: אני מפסל אותך..
שואל אותו: וממה אתה מפסל ?
ענה לו הילד: מחול מים וחרא...
התעצבן מר דרעי והלך לדרכו.
בצאתו מהפארק ראה ילדה משחקת בארגז חול...
ניגש אליה ושאל:  ילדה מה את עושה ?
ענתה הילדה ..אני מפסלת את אלי ישי.
נרגע אדון דרעי ושאל וממה את מפסלת?
ענתה הילדה: ממים וחול...
התפעל ושאל: וחרא את לא מוסיפה?
ענתה לו הילדה: לא! אם מוסיפים חרא, יוצא דרעי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.