רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

שיטות הפעולה וההונאה של המחבלים נחשפות


מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות



לאחר שבשבוע שעבר אנשי 'הפלג' עצרו את ההפגנות האלימות, אחרי שבפעילות ח"כ הרב משה גפני שוחרר הבחור שמסר את עצמו בידיים לצבא, זאת לאחר שהבהיר שהוא מעוניין להתייצב ולהסדיר את מעמדו כבן ישיבה, וכפי שמקבלים כל בני הישיבות בזכות פעילותם הנחרצת של חברי הכנסת החרדים.

בימים האחרונים מתפרסם תיעוד מביך של פרסומי הפלג בארצות הברית בפנייתם להתרמת תושבי חו"ל למען "גזירת הגיוס", כאשר בפרסומיהם הם מביאים שמות של כעשרה עצורים (שלפי שמותיהם מדובר בעיקר מבני עדת המזרח) כאשר לטענתם הם יושבים בימים אלו בכלא הצבאי בשל "גזירת הגיוס", והם אוספים כספים על ה'עזרה' למענם. אולם בפלג מתקשים לספק הסברים מה הם עושים למען אותם בחורים, ומדוע נעצרו ההפגנות כאשר ישנם עדיין כ-10 עצורים נוספים שיושבים בכלא, והאם הם מבדילים בין דם לדם, (או האם ההפגנות מתבצעות רק למען מטרה פוליטית מסוימת ומוגדרת, כגון בשבוע שעבר בשביל להשכיח את ענין הכנסת תוכנית עוז לתמורה של משרד החינוך בסמינרי הפלג).

תעמולה זו אם אינה שקר מוחלט וגמור, מבוססת ככל הנראה על עריקים צבאיים רגילים, דתיים למחצה לשליש ולרביע כפי שהיו בכל השנים, כאשר הפלג מניח את ידו על פרטיהם האישיים ומשתמש בהם לצורכי תעמולה בארצות הברית, כאשר בארץ הקודש הם נמנעים מלאזכר אותם או לעסוק בהם מאחר ובארץ יתפסו במה מדובר, ובחלק מדובר כנראה בכאלו שהפלג סבור שלא יפיקו מהם את הריווח הפוליטי הרצוי להם מטעמים שונים אך ימשיכו לסבך אותם בכדי להוציא כספים בחו"ל. בכל אופן, עליהם הם לא מפגינים, אותם הם מפקירים לעיני כל, אבל כסף הם אוספים.

כך או כך, כל מי שמעורב ולו במקצת בנעשה בארץ, מבין היטב שבכל מעשיהם מדובר בהונאה וברמיה, ובשום אופן לא בסיוע לבני ישיבות להיפטר מהצבא, מה גם שאף ההפגנות אינן עוזרות כלל כנראה לעין כל. (וכבר נתבאר בעבר מבירור מדויק, שסכום הכסף לעורכי דין הוא מזערי ממש, והרבה פעמים הם מפילים זאת בכלל על כתפי המשפחה. וכל פרסומי הפלג בענין הם שקרים גמורים, והכספים שנתרמים לא מגיעים ליעדם המדומה כל עיקר). כאשר כאמור, פטור בני הישיבות מהצבא נעשה בהשתדלות חברי הכנסת שדאגו לכך שכל לומד תורה יקבל דיחוי מהצבא כפי שנהוג מקדמת דנא, וכפי שעומדים על כך חה"כ עם ועד הישיבות בשליחות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.