רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

המייל האדום

המייל האדום! 

מסייעים לבחורי חב"ד להנצל מגיוס המוני 

שולחים מידע כל מה שיודעים על השותפים לפשע



giushv111@gmail.com


מה זה המייל האדום?

1. כדי להשתיק את השטח בחב"ד שאיש לא ידבר נגד ההסכם ולא יחשוב עליו מופעלת מערכת חשיבה שמורכבת מהרבה גורמים. יש מנהלי ההסכם מול הצבא הגוררפים מכך הון עתק [וזו משפחת וילשנסקי והבלין]. יש את המבצעים זאת. יש רבנים ומשפיעים שבאים לבחורים כדי להשפיע עליהם לחתום על ההסכם ויש שימו לב הרבה זרועות תמנון אחרות שהם ביודעין או בלא יודעין רק משתיקים את השטח.ץ לדוגמא מנהלי קבוצות וואטצאפ שכאשר מאן דהו מבאי הקבוצה מעלה שאלה אוטומטית הם הופכים אותו למטומטם בזים לו ואומרים שטויות שטויות. זה אחד מזרועות התמנון. יש את האחראים הגדולים יותר כמו אחראים על אתרים ועיתונים שהם בחכמה ובהרס רב מכניסים כאגב ידיעות בעד הגיוס וכד'. ויש כל מיני רכלנים שהולכים בבתי כנסת ומדברים ומסבירים בעד ההסכם.

כדי להתחיל להאבק בהסכם - שלמעשה תלוי כולו בהיענות של הבחורים וההורים אליו - אנו חייבים להתחיל לחשוף את כל אותם אנשים ברגע שעורכי אתרים שנדע שהם קשורים לכך, ברגע שמנהלי קבוצות וואטצאפ יבינו שהם נחשפו וכד' מיד נוכל להתחיל לעורר את קול המחאה.

ולכן

א. נתקלתם באדם שבשיטתיות מדבר בעד ההסכם ואף בצורה ציבורית משתמש בכוח שלו לדכאות מחאה? בסך הכל שילחו למייל את שמו תמונתו. אין צורך בלשון הרע עסיסי או רכילות. מספיק שידע שיודעים עליו וזה עצמו מספיק מאד. לא צריך יותר מכך.

ב. יש לכם מסמך, תמונה, הקלטה שמאן דהו מדבר בעד הגיוס ובעיקר מדבר נגד אלו שמוחים, שלחו למייל האדום ואנו נפרסם זאת בלי רכילות בלי לשון הרע ובלי שום דבר אחר.

ג. אתם יודעים מידע יותר מעודכן שלחו לנו ואנו נפרסם.

ד. הנחיות: כל מי שכותבים עליו כאן זכותו להגיב אנו לא סותמי פיות כתבו עליך ואתה חושב שלא בצדק? נתקן. אנו לא חושבים שאין לנו טעויות

ה. במייל האדום אנו לא מתכתבים עם איש המייל נועד רק לשליחת חומר ולא לדיונים. אתם מחזיקים מההסכם הדמים? שילחו לבלוג בעולמם של חרדים דעתכם.

ו. זכרו בידיכם ורק בידיכם הכוח לעצור הכל!!!! מחאה ציבורית תשתיק ותבטל הכל!!! כרגע מובילי הסכם הדמים עובדים בערמומיות להשתיק ולסמם את השטח בפטנטים הידועים להם מתמיד. המייל האדום יהיה הפה שלכם לכאב שלכם ולסימני השאלה שיש לכם נגד מימסד מושחת שרוצה לקחת לכם את הילדים ולהפוך אותם לאנשים אחרים ממה ששלחתם אותם למוסד הקדוש שהם החזיקו.

המייל יפרסם בערך מידי שבוע את החומר שיגיע כמובן ללא כל המקורות, אלא שאם יגיעו לשון הרע ורכילות נוסיף את המילה 'לכאורה'. כדי להשאר אמינים ושלא יזלזלו במייל שלכם..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.