רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

החילול ה' הגדול - הערב נחשפים הנתונים!
מנכ"ל מכון הסקרים 'מאגר מוחות' בראיון: 90 אחוז מהמגזר החרדי חושב שהפגנות "נצח" לא מועילות. 44 אחוזים סבורים שההפגנות של "נצח" בצמתי הכבישים תורמות במידה מעטה או רבה לחיזוק מעמדם של יאיר לפיד ורשימת יש עתיד בקרב ציבור הבוחרים.

כץ קובע בראיון: כי "הסיכויים שיהדות התורה תרד ל-6 מנדטים אפסיים וכי הציבר שלה הוא היציב מבין המפלגות - מקורות התמיכה העיקריים במפלגת יהדות התורה, לפי הצבעה לכנסת ב-2013 הם מקרב: מצביעי יהדות התורה (88%) אלו שלא הצביעו (11%) מצביעי ש"ס (2%)

הממצאים לעיל מלמדים כי יהדות התורה 'נהנית' מגרעין התומכים הנאמן הגדול ביותר (88%), לאחר מכן הבית היהודי (64%) ולבסוף ש"ס (45%).

הבלבול במחנה "נצח" לשיא! ההקלטה מדבריו של מנהל רשת צרכניות 'בר כל' מנחם כרמל נחשפת.
כרמל בשיחה עם אבא של בחור בגיל ההתייצבות: "ר' שמואל הפקיד את ההכרעה בנושא ההתייצבת בידיי ואמר שאני מופקד להחליט בנושא". כרמל פסק: "אם הבחור עשה שטייגען ונמצא בעליה שלא התייצב". ההקלטה המלאה.

שלומי אייכלר בעימת מול נציג "נצח": "ההפגנות האלימת ברחובות לא היו מעולםם דרכם של גדולי ישראל, אתם חברתם לסיקריקי העדה החרדית אבל אתם רוצים להינות במקביל מג'ובים וכיסאות, זו קנאות מזוייפת".

דריכות לקראת סופ"ש סוער: "המודל האירופאי מבשר על מערכת שלג קיצונית המתקרבת לאזורנו, וצפויה להגיע כבר בערב יום חמישי. מעבר לקור ולגשם, קיים צפי להיערמות שלג משמעותית בכל הר בישראל, ואפילו בשפלה עשויים לראות פתיתים".
מכשרים: 055-9713285

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.