רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

ישי, מאזוז, ומועצת התלמידים של ת"ת חב"ד

מאת שמואל קרסיק

בצעד שאין מילים אמיתיות לגנות אותו, פרסם מטה ש"ס את ההקלטה בה נשמע הרב מאזוז כשהוא מדבר נגד חב"ד ברמות שלא נשמעו כדוגמתן מן הכיוון הזה, דברים שנאמרו לפני שנים רבות. לא, הם לא רוצים שתצביעו ש"ס, הם רוצים שתצביעו יהדות התורה, בנט, ליכוד, רק לא ישי.
לא מתכוון להגן על הרב מאזוז, אין שום הצדקה למילים כאלה - גם אם "נאמרו לפני עשור", הרב מאזוז הפך היום בעיני - כמו בעיני רבים אחרים - למוקצה מחמת מיאוס, הדברים החצופים שנאמרו לא ניתנים לכפרה, גם לא עם "רק חמוד לא משנה את דעתו". אני כן מתכוון לומר בערך את אותם מילים שאמר קלמן ליבסקינד בטור הפוליטי החשוב ביותר במערכת הבחירות הנוכחית, "לראשונה בחיי אצביע ישי".
טוב, זה קצת מצחיק לי לומר "לראשונה" - בין היתר מפני שבבחירות האחרונות (הראשונות שלי) לא הייתי בארץ, אבל אני עדיין חושב שפרסום ההקלטה הוא גורם מזרז להצביע 'יחד'.
לפני כשבוע החלו החבר'ה הטובים ממטה דרעי לפמפם לאנשי תקשורת חרדיים את ההקלטה, אישית שמעתי עליה לפני כשבוע מאיש תקשורת חב"די; הם הפריחו את בלון הניסוי ביום חמישי, והלילה הם החליטו להרים את הצעד היחיד שעלול לגרום לנזק אמיתי לישי.
אני הולך להצביע לישי משתי סיבות:
האחת - מצטער, אני יהודי - דווקא. פרנציפ. אני אעשה דווקא לאיש שביזה את חב"ד והרבי; לא, זה לא הרב מאזוז, זה דרעי שפרסם את ההקלטה.
השניה טמונה עמוק בהיסטוריה, בילדותו של האיש והמפלגה. אלי ישי הילד שימש כיו"ר מועצת התלמידים של בית ספר חב"ד של ה'רשת' בירושלים, יהיו שיאמרו שכבר אז הוכיח שיהיה פוליטיקאי.
מעולם לא חשבתי להצביע ישי בגלל הרב מאזוז, מעולם לא חשבתי שזה תוספת נחוצה בשבילי (למען האמת, זה רק גרם לי לחשוש שמא יחליט פתאום לתמוך בהסכם שלום כלשהו), אני חושב שהעובדה שההלטה פורסמה עשויה רק להביא לכך שהרב מאזוז ישמור על עצמו להבא ולא יעשה שטויות בעניין שלימות הארץ. לא בטוח שבא לו עוד סיבוך עם החב"דניקים הכופרים שעלולים לרצוח - אחרי הכול, הם גילו שאין להם חלק בעולם הבא בכל מקרה.
לסיום מילה למענדי גרוזמן: כל מיני חב"דניקים טוענים (טענו ויטענו) שעשית טעות כאשר פרסמת את ההקלטה, אני חושב שהם טועים. אני חושב שהיית צריך לפרסם את ההקלטה כי זאת העבודה (המחורבנת) שלך, אני חושב שהדעה האישית שלך אינה עומדת מול זכות הציבור לדעת.
אני חושב שלא היית צריך לפרסם את ההקלטה בגלל שאתה פשוט היחיד שהסכים לפרסם, בגלל שכל עיתונאי אחר הבין שזו עבודה טיפשית של דרעי.
לא היית צריך לפרסם את ההקלטה בגלל שהפכת לעובד מטה של דרעי, עובד שווה זכויות עם יוסי אליטוב, יהודה אזרד ואריה ארליך.
מענדי אנחנו חברים, אני אוהב אותך, לא רוצה שיעיפו אותך מלדווח על פוליטיקה כמו שהעיפו את ארליך מהפוליטיקה ב'משפחה', רוצה שיהיו לי קשרים טובים עם איש התקשורת החזק ביותר שמגדל זקן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.