רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

הקלטות הרב עובדיה לאלי ישי זמן קצר לפני מותו: "יו"ר נאמן"

מאת ש"סניק

סערת הקלטות של הרב עובדיה יוסף בחודש שעבר הביאה למשבר בש"ס - ולמאבק בין אלי ישי לבין אריה דרעי - מי באמת היה ממשיך דרכו של מרן. אז טענו אנשיו של דרעי שהמתקפה המוקלטת היא ישנה, משנת 2008, ולכן לא רלוונטית. הבוקר (חמישי) אנחנו מביאים הקלטה נוספת – עדכנית הרבה יותר.
לפני יותר משנה, אחרי מאבק ממושך על התפקיד מול אריה דרעי, הרב עובדיה יוסף אמר שבועות ספורים לפני שנפטר לאלי ישי: "אתה יושב ראש נאמן, שליח נאמן. אתה מזומן לחיי העולם הבא". זאת כשדרעי מכהן בתפקיד. המרן מדגיש את נאמנותו של ישי כיושב ראש, אף על פי שזה סיים את תפקידו כמה חודשים קודם לכן. הרב מוסיף ומרעיף שבחים על ראשו של ישי: "אהוב שלי".
בסביבתו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי האשימו הבוקר ש"אפילו ברגעיו האחרונים של הרב עובדיה, ישי היה עסוק בהקלטתו". נכדו של הרב, יעקב ששון, אמר דברים דומים בתכניתנו "בוקר טוב ישראל" עם אסף ליברמן: "בזמן שכל עם ישראל היה עצוב, אנשים שנחשבו לאנשים קרובים היה להם את הראש והמחשבה להיכנס בשביל להקליט ולומר איזה מילה כדי לקבל מילה בחזרה. הרב אהב את אלי ישי למרות שבשנים האחרונות סמך עליו באופן מושלם". האזינו לראיון המלא.
ישי ודרעי מנהלים קרב עיקש על מורשת מרן. ההקלטה הזו מחזקת לכאורה את ישי במלחמה בין השניים. מנגד, בש"ס מדגישים כי רשימתו החדשה של ישי - הכוללת את ברוך מרזל מהימין הקיצוני - לא מייצגת כלל את הרב עובדיה יוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.