רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

מחר בישראל היום: כתב אישום של ניסים זאב נגד אריה דרעי

"כל אדם עם לב שהיה מקבל חתיכת נייר אחרי שלושים ושתיים שנים היה נעלב זה מה שאני שווה?! חתיכת נייר?! זה מלמד את הכל על אריה דרעי, על האכזריות שלו, והשנאה שלו כלפיי"
"הייתי נאיבי חשבתי שהאיש היה בכלא וחזר בתשובה, אבל כנראה שלא, הוא נכנס עם תואר BA ויצא עם דוקטורט בערמומיות ובתחכום".
·"הרבנים מכירים אותו אבל אין להם כח ויכולת להתמודד אתו, הכל ביד שלו, הוא יו"ר התנועה, מה שהוא עשה לי הוא יכול לעשות לכל אחד, הוא בא בסיסמא לפני שנתיים חזרנו הביתה, הוא חזר הביתה גנב לי את הבית, זרק אותי ממנו ונכנס במקומי".
"הוא רדף את הרב עמאר למרות שהרב עובדיה מחל לו, אריה דרעי גרם לשנאה כלפי הרב עמאר, במשך שנה היה חילול השם שלא היה כדוגמתו. זו דרך תורה? זו התנהגות של בריון מהשוק"
"לא האמנתי לו על ההתפטרות, אחרי חצי שעה פתחו לו שאגת אריה, פתחו אוהלים, זה היה מתואם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.