רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

בן ארי מצהיר: אוציא ספר על העלייה להר הבית

מנהיג עוצמה יהודית בן ארי אומר בראיון לרוטר שבעקבות אי קבלתו לכהן כחבר כנסת הוא עומד להוציא ספר אודות העלייה להר הבית. במפלגת יחד זועמים  על הודעתו של בן ארי מה שעלול לחבל במערכת הבחירות של המפלגה, זאת לאחר הבטחת עוצמה יהודית לא לעלות להר הבית ולא לעסוק בנושא שמבריח המוני מצביעים.
 
שאלה: האם נראה אותך בכנסת הקרובה בתור יועץ/עוזר פרלמנטרי של ברוך מרזל?
תשובה: להערכתי, אקדיש את זמני ללימוד מחקר והרצאות. אני מעריך שברוך ייקח לו את האנשים הטובים ביותר לידו. אני אתפנה לכתיבה. בגלל האירועים האחרונים בעניין הר הבית, אני מתכוון להכין קובץ כתוב ומבואר לכל ענייני העליה להר הבית, נושא שמעסיק אותי 31 שנים. עדיין לא הוצאתי ספר על הדוקטורט שלי. הספר על המרד באמצע ועוד ועוד.
 
שאלה: איך עשית ''בלוק טכני'' עם אלי ישי, דבר שהרב כהנא היה מתנגד לו ללא שום ספק?
תשובה: שאלה מצויינת, שאני שואל את עצמי גם. מחפש את התשובה. אולי התשובה היא אחוז החסימה שמאלץ בלוק טכני, אולי העובדה שפועלים בכל דרך למחוק את מורשתו של מו"ר היחיד הרב כהנא, מאלצת לכך.
 
שאלה: למה אתה לא רץ לכנסת?האם אתה חושב שיש למפלגת יחד סיכוי ממשי לעבור את אחוז החסימה?
תשובה: דרשו שאזוז, מקווה שבמאמץ מרזל ייכנס. אינני מתמודד כי דרשו שאזוז. לא הזמן לספר את השתלשלות האירועים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.