רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


סקר הסקרים ע״י ד״ר אבשי רודניק שחזה כל בחירות מדוייק ,סטיה מקסימום מנדט, ליכוד 25 מחנה הציוני 23 הבית היהודי 10 ערבים 13 יש עתיד 9 כולנו 8 יהדות התורה 7 אלי ישי 7 מרץ 6 ליברמן 6 שס 6.
-------------------
לפיד באולפן 'מעריב': "גפני אמר לי שהוא מוכן לשבת איתי באותה ממשלה. החרדים יודעים שאני בניגוד לנתניהו לא רימיתי אותם. החרדים ישבו בממשלה גם אם המן הרשע ירכיב אותה
-------------------
חבר מועצת ירושלים אפשטיין מסיעת בני תורה התראיין עכשיו בערוץ 2 והודיע שהם מחרימים את הבחירות במקביל עוד בחור ששייך לתנועת חרדים עובדים הודיע שגם הם קבלו החלטה לא להצביע לג במקביל גפני התראיין ואמר שהפעם עולים ל9..
-------------------
מתארגנת תביעה נגד צוריאל קריספל בגין כספים שלקח ולא החזיר לאברכים בבית שמש
-------------------
מאת חפרפרת בלשכת יו"ר ש"ס: מה שקורה בלשכה בימים האחרונים זה לא יאומן דרעי בלחץ כבד הרים שאגות על איש הפשקווילים של ש"ס ושאג עליו שהוא לא עושה את העבודה. ענה לו אותו אחד זה לא בעיה שלי שאתה לא עולה בסקרים אני את המודעות תולה. לסיכום  אין ספק שאריה בלחץ בפרט אחרי התמיכה של הרב יורם באלי ישי.
-------------------
עיריית ירושלים כעת בהערכת מצב לקראת סופת השלג. בישיבה בראשות ניר ברקת יתקבלו החלטות האם יתקיימו לימודים והנחיות לתושבים.
 -------------------
אלי ישי וברוך מרזל במסיבת עיתונאים יחד. מרזל: "אני יכול לבשר לאויבים האלה שאני בדרך לכנסת. נמחק את החיוך מזועבי וטיבי".
 -------------------
ברייטקופף בטוויטר: לתשומת לב ח"כ ישראל אייכלר (מקום 6 ביהדות התורה): הפלג הירושלמי שכר את אצטדיון הארנה לכנס רבבות נגד ההשתתפות בבחירות 48 שעות לפני היציאה לקלפיות.
-------------------
מסע ההלויה של זקן רבני אירופה הרה"צ רבי אלחנן היילפרין זצ"ל בדרכו לארץ בטיסת אל על שתגיע הערב בשעה 9 לנתב"ג שם התקיימה הלויה קצרה. - אלפים ליווהו בלונדון, בבית מדרשו בגולדס גרין.  הספידו: בניו הרבנים, חתנו גאב"ד מאקאווא, גאב"ד לונדון הגר"א פאדווא, השתתפו האדמורי"ם מתולדות אהרן, סדיגורא וקרעטשניף-סיגעט. רבני ודייני העיר, האדמו"ר מהר"א מסאטמר ששהה בסטמפורד היל בדרכו לבלגיה ספד לו בקהילתו. בשעה 10 וחצי יגיע הארון לשמגר.
-------------------
שלג קל החל לרדת הבוקר בצפון רמת הגולן ובשכונות הגבוהות של צפת.
 -------------------
פרוייקט 'שיירת הנצח' ב'יתד נאמן' לקראת הבחירות. פאנל הבוקר עם קברניטי החסד: אלימלך פירר, חנניה צ'ולק, יעקב ויזל ושמעון רגובי.
 -------------------
'ישראל היום': הגירסאות הסותרות של מני נפתלי. ב-2013 טען: "התפטרתי כדי לעזור לאבי". בתביעה ב-2014: "עזבתי בגלל תחושת עלבון". ראש הממשלה נתניהו: "הסתירות בין העדויות - הוכחה לחוסר אמינותו".
 -------------------
שלזינגר ב'בחדרי': ערבי ניסה לפרוץ לדירה ברח' אדוניהו הכהן בירושלים, בעלת הדירה הזעיקה שוטרים והחשוד ברח לרח' רבינו גרשום שם נתפס ונעצר.
 -------------------
דוברות איחוד הצלה: הולך רגל נדרס למוות בכביש 38 בסמוך לתחנת הדלק של מסילת ציון, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בית שמש' ביצעו בו פעולות החייאה אך מדווחים כי מותו נקבע בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל כתוצאה מפגיעת משאית, נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה.
-------------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': משמר הכנסת החל לאבטח את ציפי לבני, בעקבות איומים על חייה.
 -------------------
הסקר המלא של 'ערוץ 10': המחנה הציוני 23, הליכוד 22, הבית היהודי 13, יש עתיד 12, כולנו 10, ש"ס 7, יהדוה"ת 7, מרצ 5, ישראל ביתנו 5, יחד 4, ערבים 12.
 -------------------
יאיר לפיד באולפן 'מעריב': "גפני אמר לי שהוא מוכן לשבת איתי באותה ממשלה. החרדים יודעים שאני בניגוד לנתניהו לא רימיתי אותם. החרדים ישבו בממשלה גם אם המן הרשע ירכיב אותה".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
חזאי 'מטאו-טק' ל'ווינט': "קשה להעריך כמה שלג ייערם, אך בירושלים ייתכן מחר בלילה שלג בגובה של חצי מטר".
 -------------------
'וואלה': אבטחה הוצמדה היום גם לשר נפתלי בנט בעקבות איומים על חייו
 -------------------
'הקול החרדי': חיילים עם אקדחים שלופים הוצבו מחוץ לאכסניית האדמו"ר מהר"א מסאטמאר באנטוורפן.
 -------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:   
נשיא ישיבת פוניבז׳ הגר״א כהנמן מדבר לראשונה! עורך ׳משפחה׳ אליעזר שולמן שראיין אותו:  ״הוא הסכים להתראיין בגלל חילול ה׳ הענק. הפיתרון שלו: להתפלג. מוכן לסייע לישיבתו של הגר״ש מרקוביץ למצוא מקום. אמו הרבנית כאובה מאוד מהמצב בישיבה״.   
מ״מ ר״ע י-ם יוסי דייטש בראיון:  ״בשקט נגיע ל-8 מנדטים. זה ברווז עיתונאי לא החליטו לא ימין ולא שמאל. בימים הקרובים כולם ייפגשו עם הקמפיין שלנו. משקיעים מאמצים גדולים בחב״ד״.  
יצחק נחשוני עורך ׳מרכז העניינים׳ בראיון:  ״ההחלטה ב׳הפלג׳ התקבלה: יודיעו לקהל - רק לא יהדוה״ת! ניתן יהיה להצביע לש״ס, אלי ישי או פתק לבן. הם שווים 20.000 קול, 15.000 מתוכם יהיו ממושמעים״.   
מני גירא:  ״בשערי חסד מצהירים לא נלך עם ישי, גם לא עם מרזל. אופציית החיבור לש"ס רלוונטית מתמיד. לפני הבחירות יקיימו אירוע מרכזי. הערב במודיעין עילית הפגנה מול בית שעיה גרנדש, בהאשמה כי הלשין על העריקים שנכלאו״.   
ר״ע בי״ש משה אבוטבול בראיון:  ״הגר״ש בעדני בכנס היום בעיר - אני בוכה כי אנשים משחקים באגו. מי שלא יעזור עכשיו, יבכה אחרי הבחירות״.  
דוד זולדן שהופיע בסרטון של ׳יש עתיד׳ בראיון:  ״תקפתי את לפיד קשות בראיון. הם ערכו אותו והשמיעו מה שטוב להם. בשום אופן לא אצביע להם, מצביע למפלגה חרדית״. 
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים: פחות מחודש לבחירות!
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי:
האם היומונים ימשיכו להתעלם מדוח המבקר על חילול מועדי ישראל ע״י ראה״מ? והאם המפלגות החרדיות יקחו זאת בחשבון לגבי תמיכה עתידית? ומה משמעות תמיכת הרב ברלנד ב׳יחד׳?
• היוזמה של ש״ס - מיד לאחר הפורים מאות בחורי ישיבות יפשטו על אלפי בתים. מוטי מזרחי ממטה חניכי הישיבות בראיון: אטיאס תדרך אותנו אמש, לא לדפוק בבתיהם של אנשים המזוהים עם אלי ישי, אלא להביא קהלים חדשים.
• החרדי שכיכב בקמפיין יש עתיד יצחק זולדן: יש עתיד היו הגונים איתי והביאו לי את הסרטון לאישור לפני הפרסום.
סערת מזג האויר!
• יעקב איזק יועץ ר״ע ירושלים בראיון: ההחלטה לגבי הלימודים היא רק למחר, ביום שישי נעשה הערכת מצב מחודשת.
• יצחק עבודי מנהל מחוז ים בחברת החשמל: קוראים לתושבים בשכונות החרדיות לצמצם את צריכת החשמל בער״ש כדי למנוע עומסים.
•איש העסקים רמי לוי בראיון: החנויות יפתחו עד מתי שהשלג ימנע זאת מאיתנו.
• דובר רכבת הקלה עוזאל ותיק, העסקן הירושלמי ברוך ברנדווין, וחזאי בית דגן אסף רייצפלד בראיונות מיוחדים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.