רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בפברואר 2015

חסיד חב"ד בפניה לאלי ישי: אל תסגור הסכם עם המחבלים שקידשו מלחמה ברבי חסידי חב"ד לא יוכלו להצביע למפלגה כזאת

לכבוד
הרב אליהו ישי
 
בימים האחרונים נפוצו שמועות שיש הסכם בין פלג המחבלים לבין תנועת יחד שיצביעו עבור הרשימה.
 
צריך לזכור שמדובר בפלג קיצוני ואלים שרודף את החיילים החרדים ועומד מאחורי קמפיין החרד"קים, פלג מטורף שרק לפני מספר שבועות שנפטר רבו של כפר חב"ד הגרמ"ש אשכנזי זצ"ל, הם יצאו בכתבה ארסית ומנאצת את הרבי בעיתון שלהם הפלס ודובריהם בראשות חיים אפשטיין עפ"ל עלה לשידורי רדיו בקול חי ופער את פיו נגד הרבי בצורה הכי מכוערת ה"י.
 
אותו פלג מטורף שנלחם יום יום בכל גדולי ישראל הדורשים שלום ואחדות קרא שלא לבוא ולנחם בכפר חב"ד וקידשו מלחמה בחברי כנסת ורבנים שהגיעו לנחם בכפר חב"ד. איך נסביר את פנינו ליהדות התורה שמסקרת באהדה את חב"ד שאנחנו כעת משתפים פעולה עם פלג שכל עניינו להכפיש את הרב שטיינמן
 
כחסיד חב"ד שמשפיע על כל חבריו והעובדים במקום עבודתם להצביע רק עבור הרב אלי ישי הנאמן אני מבקש ומתחנן אל תשתף עימם פעולה גם לא מאחורי הקלעים ולא בחדרי חדרים. דבר ראשון הם לא יספקו לך את הסחורה ורק יבריחו לך את רוב חסידי חב"ד. ודבר שני לא ייתכן שמפלגה שבנויה על שלימות הארץ שלימות העם שלימות התורה ואחדות של חזית דתית תשתף פעולה עם פלג מטורף שכל עניינו הכפשת גדולי ישראל ושנאה עזה לכל קבוצה שלא חושבת כמותה וקידשה מלחמה בחב"ד ובאלו הדורשים לעשות אחדות בציבור החרדי.
 
אנא ממך רבי אליהו ישי זכית לסייעתא דשמיא בלתי רגילה, אל תשמע לעצת אחיתופל לשתף עימם פעולה כי כל מי שמגיע עימם במגע לא יצלח. סורו מעל אהלי האנשים הרשעים האלה ואל תספו בכל חטאתם.
  
אחד מרבני חב"ד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.