רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בפברואר 2015

צופית גרנט מהללת את הרב דוד לאו

מאת איש הרבנות הראשית

כמו שהבטחנו לכם מדי פעם נביא כל מיני אנשים חילונים שיספרו על הרב דוד לאו "הנציג החרדי" לרבנות הראשית לישראל כיצד הם רואים אותו. בראיון שנתנה צופית גרנט לאתר ערוץ 7 מיד עם בחירתו היא מספרת על דודי לאו (=כך היא מכנה את החבר שלה בלי תואר הרב) שמדובר במשפחה פתוחה וזו גם הסיבה שנרתמתי לבחירתו היא אומרת. הייתי מאוד נחושה לעזור לו משום שהוא בא מבית מאוד פתוח, אדם כל כך חכם, כל כך מוסרי ומלא הומור, כל כך קרוב לאנשים כל כך נוגע באנשים, הייתי עכשיו מעורבת איתו באיזה שהוא אני לא יודעת איך להגדיר את זה כי אני רוצה להיות זהירה באיזה שהוא מעשה הומניטרי (=כנראה שכך מגדירים בציבור החילוני היתרים הלכתים), את הראיון הקצר היא מסיימת בטיפ לחבר שלה דודי לאו שיעשה את הדברים בנחת ועם שכל, וחבל שהוא לא שמע לעצתה.
לינק לראיון:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.