רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

אם זה מה שמצאו אצל נתניהו יותר מזה לא יכלו למצוא אז אנחנו במצב מצויין - ביבי נתניהו המתאים והטוב ביותר לראשות הממשלה

אקדים כי אין זה סוד שאני מעדיף ראש ממשלה מן הימין, איני רוצה ממשלה שתעביר את ארץ ישראל ובמיוחד את ירושלים ואת הר הבית לידי הערבים, זה יהיה אסון מבחינתי, אבל אם הייתם שואלים אותי האם חשוב לי זה או אחר מן הימין מי שיהיה ראש הממשלה, בהחלט לא, כל מי שטוב לתפקיד ויעשה עבודה טובה, ישמור על ארץ ישראל שלא יגזלו אותה מאיתנו, עבורי כולם אהובים

אבל היום השתכנעתי, כי אין לנו ראש ממשלה טוב יותר מביבי נתניהו ואסביר מדוע. במשך של כמה שבועות מבטיחים לנו כי הולך להתפרסם דו"ח מפחיד כזה אשר יוכיח כי ראש הממשלה הוא הכי גרוע שרק יש, ישפכו עליו אש וגפרית, יספרו עליו סיפורים מחרידים, ומה מתברר, כי לא מצאו אצלו חסרונות כלשהן פרט לאיך שבית ראש הממשלה מתנהל, דבר שברור לכל שלא בנימין נתניהו מנהל את הבית, יש מי שמנהל את הבית הזה מטעם הממשלה, כשאשתו היא זו שנותנת שם את הפקודות, אהיה האחרון להאמין שלביבי נתניהו יש זמן להתעניין בשטויות האלו של כמה לחם וחלב קונים כל יום בבית ראש הממשלה

אם זה כל מה שמצאו אצלו, אני היום רוקד ואומר בבטחון מלא, זה האיש, הוא המתאים ביותר, מפני שכל מי אחר ימצאו אצלו דברים חמורים פי אלף. קחו ותראו איך ניהל שמעון פרס את בית הנשיא, מתברר ששם היתה שחיתות ממש ומשום מה מפני שהוא איש שמאל שותקים

היום אני רגוע, וקובע, כי מועמד הליכוד לראשות הממשלה הוא האיש המתאים לתפקיד יותר מכל אחד אחר, ולולא מחוייבתי, ובבחירות הקרובות אתמוך ב'יהדות התורה' וב'יחד' כשהחלוקה ברורה מי צריך להצביע למפלגה זו ומי למפלגה זו, הייתי מצביע בבחירות אלו לליכוד על מנת לחזק את ביבי נתניהו ודוקא בזכות ההשמצות של היום המוכיחות כי הוא האדם הכי מתאים לתפקיד

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.