רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

אמש במרכז החדשות

דברים חריפים ממרן פאר הדור הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל נחשפים היום: "אם הרב שך היה עומד מקברו הוא היה נלחם ברב מרקוביץ. צריך לשלוח את ר' יצחק לווינשטיין בשם מרן הרב שטיינמן לדאוג שלא יעשה בלאגנים בליל שבת ממש חורבן הכלל ישראל הוא עושה".

סערת פוניבז' • ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין התייחס לראשונה לרצף האירועים בהתפרעויות בחורי 'מסורת התורה' בשיחה אותה מסר בהיכל הישיבה בפני אלפים: "אלימות זה ידי עשו יש לקוות שיחזרו בתשובה" • "יש דרגה של אלו שאינם משיבים ועונים. אנחנו מבקשים רחמים בתפילה "השיבנו" שיחזרו בתשובה, גם עלינו וגם על האחרים" הוסיף הגרי"ג. האזינו לשיחה המלאה.

יושבי קרנות: עשרות צעירי "נצח" הבעירו צמיגים ושפכו נוזל דליק באשדוד ובצומת שילת, במחאה על מעצר העריקים.

סערה בישיבת 'קול תורה' • מסע החתמות בין הבחורים נגד העיתון של גרוסמן: "נחרדנו לשמוע על שלבלר העיז להחציף נגד ראש הישיבה" • במקביל, בחורי הישיבה קיימו מעמד "שריפת העיתון".

חשיפה: בית הכנסת 'הליגמן' בבני ברק יפצה את יורשותיו של 'הליגמן' ב-3 מליון שקל. בהוראת מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ תוקם קרן מיוחדת לגיוס הכספים.

העיתונאי אבי בלום: אנשי "הפלג" משחקים לידיו של לפיד ומעלים את 'יהדות התורה' בסקרים. צריך לזכור מי הרודף ומי הנרדף כשהם היו במוקדי הכוח הם רדפו את גדולי ישראל. וכעת הם יוצאים להתפרעויות ושריפת פחים ברחובות.

מכשרים: 055-9996294

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.