רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בפברואר 2015

השחיתות האמיתית: שטיפת המוח בשירות מוזס

מאת דרור אידר

בעת הזאת, כשכמעט כל התותחים התקשורתיים מכוונים אל ראש המחנה הלאומי, ודרכו אל כלל הציבור השמרני־ימני בישראל; כשמדי יום ביומו אנחנו זוכים למנת רעל מזוקקת הנמסכת היישר אל מוחותינו - נזכור שאדם חופשי ברוחו, אינו נכנע לקקפוניה המטומטמת של עיתונאים נפוחים מארשת חשיבות המדקלמים באוזנינו את דו"ח המבקר השולי משל היה עשרת הדיברות.  
מדינה שלמה נטרפת לדעת אל מול עדר תקשורתנים הצורחים "נתניהו מושחת". לא. אתם המושחתים האמיתיים. אתם, שאיש מעולם לא בחר בכם, אבל מכתיבים מי ראוי להנהיג; שבזים לישראל האחרת; שמגנים על שופט פסול כאריאל הירשפלד בפרס ישראל, למרות שבמשך שנים פסל יוצרים על בסיס פוליטי; שמתייחסים לאיתן כבל כבעל טיעון מוסרי גם אחרי ששימן את אחיו בעשרות אלפי שקלים במטה הלא־כלום; שמתעלמים מקשריו של רביב דרוקר עם הקרן להחרבת ישראל שתרמה לעמותה בראשותו מיליוני ש"ח; שמקבלים את השתלטותו של אמנון אברמוביץ' על השידור הציבורי בלי דעה הפוכה - אתם המושחתים.
לא החשמלאי ולא הכריכים; השחיתות הגדולה נמצאת בתהליכים המדיניים שנעשו בעל כורחנו, תוך עקיפת המוסר והדמוקרטיה: הכנסת כנופיות ערפאת לא"י המערבית, גירוש יהודים מחבל ארץ פורח והצבת דרום הארץ וצפונה בסכנה גדולה בהרבה מזו שחווינו לפני האקספרימנטים ההזויים ששווקו ביד חזקה בחסות תקשורת חד־צדדית. 
לאחר שמבקר המדינה נכנע ללחץ התקשורת ופרסם חודש לפני הבחירות דו"ח ראשון מסוגו, שמעולם לא פורסם על שום ראש ממשלה אחר - ומשהתברר שאין פה עניינים רציניים, לא טלנסקי ולא הולילנד - עדיין דוחפים האברמוביצ'ים לחקירה פלילית. רק לא להתחרות בבחירות. 
נעסוק בבית ראש הממשלה בזמן אחר. בינתיים, אסור לשתף פעולה עם מפגן הצביעות. אני לא מתכוון לכסות על ליקויים ובעיות שהתגלו בדו"ח, אבל אפשר לעשות זאת אחרי הבחירות. פרטי הדו"ח שנלעסו עד לזרא, לא נועדו לתיקון עולם. התקשורת הישראלית מעוניינת כקליפת השום בהוצאות הטיפשיות; היא רוצה את ראשו של נתניהו. עיתונאים נטרפים מכעס אל מול ההמונים הנבערים שאוטמים אוזנם מדברי הנאצה, ובוחרים אחרת. לא מפיהם אנו חיים. זאת מסורת עתיקה בעמנו, לשתות למנהיגינו את הדם ולמרר את חייהם. אחר כך מתגעגעים אליהם. היו חופשיים לחשוב באופן עצמאי. אמרו לא לשטיפת המוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.