רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בפברואר 2015

כך ניהל בוזי הרצוג עמותות פיקטיביות

בחירות 1999. ברק ונתניהו נאבקים על ראשות הממשלה. עו"ד צעיר, מבטיח ונמרץ, בן למשפחת אצולה של תנועת העבודה בשם בוז'י הרצוג מתמנה ליועצו של אהוד ברק במטרה להביא לבחירתו כראש ממשלה.
הרצוג וברק מקימים שורה של עמותות פיקטיביות על מנת לקלוט כספים לטובת מערכת הבחירות, כספים שהגיעו בעיקר מהקרן לישראל חדשה (The New Israel Fund), להלן 'הקרן', ממקום מושבה בארה"ב. מי שגייס את הכסף לעמותות הפיקטיביות שהוקמו במיוחד לטובת גיוס הכסף וגייס את תמיכה 'הקרן' לטובת הענין, היה הרצוג בכבודו ובעצמו. לימים התפרסמה הפרשה כ"פרשת העמותות", שנסגרה ללא הליכים משפטיים משמעותיים משום שהרצוג בחר לשתוק לאורך כל החקירה.
חשבנו שהרצוג למד את הלקח - מסתבר שלא. הברית המסריחה של הרצוג עם 'הקרן' ממשיכה.
כעת מתברר, לפי תחקיר באתר "מידה", שפרויקט המסונף ל'קרן' נשכר על ידי מפלגת העבודה לקדם קמפיין נגד ראש הממשלה נתניהו. ברור לחלוטין מדוע מפלגת העבודה רוצה להחליף את נתניהו, לא ברור ולא מוסרי שלשם כך מפלגת העבודה בוחרת לעבוד דווקא עם גוף אנטי-ציוני רדיקלי.
הארגון איתו עובדת מפלגת העבודה הוא ארגון שנקרא "מולד". מייסד הארגון, הוא ח"כ לשעבר אברום בורג, שמשמש כיום כאחד מבכירי 'הקרן', שהתנער כזכור מכל שמץ של ציונות. בורג, ממליץ לישראלים להוציא דרכון זר, וטוען בתוקף שהוא "מתיוון גאה".
"מולד", אם תהיתם, נתמך על ידי 'הקרן' שהעבירה לו השנה לא פחות מ - 2.5 מליון ₪. מסתבר שמשתלם להיות פעיל דה-לגיטימציה. שוב זו אותה 'הקרן' שמממנת את ההסתה נגד ישראל. היא זו שתומכת ב"בצלם", ב"שוברים שתיקה", ב"עדאלה", וב"רופאים למען זכויות אדם". היא זו שתומכת בארגונים אשר פועלים להכפיש את מדינת ישראל וחיילי צה"ל בארץ ובעולם. שוב אלו אותם ארגונים המעלילים עלילות דם שקריות לועדות חקירה בינלאומיות הפועלות נגד צה"ל. זו אותה 'הקרן' המבקשת לבטל את מדינת ישראל כמדינה יהודית-דמוקרטית, ופועלת הלכה למעשה לחיסולה של מדינת ישראל והפיכתה למדינה ערבית. וזו אותה 'הקרן' שמשתפת היום פעולה עם בוז'י הרצוג ומפלגת העבודה.
אינני יודע, אם שוב בוז'י יסתבך בשחיתות כספית כמו בשנת 1999, אבל שחיתות מוסרית בוודאי יש כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.