רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בפברואר 2015

עוכרי ישראל בראשות המפלגה הציונית

א. זאת מפלגת העבודה? המחנה הציוני?
     1.  אברהם בורג -   יו"ר המפלגה לשעבר ... עבר לחד"ש, קיבל דרכון צרפתי ומטיף   לירידה       מהארץ.
     2.  שלמה בן עמי - שר החוץ מטעם מפלגת העבודה, ירד לספרד ומצהיר לעיתונות  העולמית    "שמדינת ישראל  נולדה בחטא". 

 ב.  הרשימה לכנסת - רשימה אנטי ציונית שנקראת התנועה "הציונית"
     1.  יצחק [בוז'י] הרצוג - היה לו משרד עו"ד בשוויץ. שם הסתבך עם החוק ונאלץ לחזור          לישראל. הרצוג גייס כסף לאהוד ברק בבחירות 1999, ושם הסתבך ב‘פרשת העמותות‘ ושמר על זכות השתיקה בחקירת המשטרה. (ראו את מאמרו של רונן שובל המצ"ב).
     2.  צפורה לבני - מפלגה רביעית תוך 9 שנים (תירשם בספר השיאים של גינס).  ניהלה מו"מ          עם הפלשתינים כשרה בממשלת אולמרט, וויתרה על יהודה והשומרון.
     3. שלי יחימוביץ - הצביעה בעבר לרשימה המשותפת של חד"ש ובל"ד והיתה חברה ב"שלום      עכשיו". אפילו מר"ץ היו ציונים מדי בשבילה.
     4.  סתיו שפיר - התנגדה לשיר התקוה. טענה כי הוא שיר לאומני גזעי, וסיפרה לתקשורת העולמית שממשלת ישראל יזמה פיגוע. הייתה חברה בחד"ש.
     5.  מירב מיכאלי - קראה לאחרים להשתמט משירות בצה"ל. פנתה לאימהות שלא לשלוח        את בניהן להגן על המדינה.
     6.  איתן כבל - אביר חופש הביטוי, שסגר את ערוץ 7, והיום רוצה לסגור את העיתון הנפוץ          "ישראל היום".
     7.  זוהיר בהלול - טוען שהוא ערבי פלשתיני, יותר מאשר ישראלי, טען שמדינת ישראל אינה המדינה שלו.
     8.  מיכל בירן - תומכת במסתננים מאפריקה.
     9.  יוסי יונה - לא ציוני, נגד מדינה יהודית, נגד חוק השבות, המליץ על סירוב לשרת בצה"ל,       הכריז שהוא בעד  איחוד בין יום השואה עם יום הנכבה.
 
כדאי להזכיר את דברי מנהיג מפא"י ברל כצנלסון ב-1936:
"היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שיישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מיני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי ייסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה  הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח - אל ידע מצפוננו שקט".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.