רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


חסידי צאנז נתבשרו, שכ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א נוסע בפרשת משפטים לארה"ב, להיות נואם הכבוד אצל הדינר השנתי אצל גיסו האדמו"ר מזוועהיל-צאנז שליט"א ביוניאן סיטי, וישהה שם לשבת שקלים - פרטים בהמשך
--------------
יוסף לוברבום בחור ישיבה ליטאי מישיבת קובנא בי-ם שמוקם במקום הרביעי של מפלגת הנשים החרדית ובזכותן הודיע כעת על פרישה מהמפלגה לאחר שאיימו עליו שאם ישאר ברשימה הוא יסולק מהישיבה.
--------------
בית הדין הצבאי גזר את דינם של בני הישיבות שלמה זלמן מילר נ”י חיים משה חליווה נ”י ונפתלי ריזי' נ”י ל-20 יום. ואת אליהו גולדברג נ”י ל-10 ימים.
 --------------
מימרן במשפיעים: אחרי שבת במעוז ש״ס בבאר שבע: יש לי תחושה שאלי ישי עובר את אחוז החסימה.
אליטוב במשפיעים: יותר מידי אנשים שפגשתי בשבת אמרו לי שבכוונתם להצביע ישי
--------------
אקשן בקבוצת הוואטסאפ 'המשפיעים': שמונה מבכירי התקשורת החרדית עזבו בבת אחת - יוסי אליטוב, יצחק נחשוני, אבי מימרן, מוטי לביא, משה גלסנר, אליעזר שולמן, אריאל דרעי ויעקב אייכלר, ופתחו קבוצה נפרדת "לעיתונאים בלבד".
רשמית, הסיבה היא הדלפות מהקבוצה. מעשית, הם מתלוננים על התנהלותו "האלימה" של מנהל הקבוצה בני רבינוביץ, שהפך את הקבוצה לזירת עימותים אישיים בוטים.
--------------
ניסים זאב בקול ברמה: קיבלתי סמס מאריה דרעי יום לפני הגשת הרשימות ״הרב זאב! אל תדאג ואל תלך לרב אלבז ולרב בעדני כי הכל ישאר על מקומו ולא תפוטר חלילה משס״ כך הסמס מדרעי...וברגע האחרון פיטר אותי וכל זה כי פחד שאדבר עם הרב אלבז והרב בעדני...(ואני שואל מי מחליט?! המועצת או דרעי?!!
--------------
ההקלטה נחשפת! ישעיהו ויין בכינוס פנימי ברמות ג' הערב: ניתן הוראה שבוע לפני הבחירות להצביע למפלגה קטנה שכנראה לא תעבור. רק בשביל להוכיח מה הכח שלנו.שעומד על40 אלף המפלגות שאנחנו איתם במו"מ .עלה ירוק. או פץ
--------------
בכיר מחנה דרעי בנתיבות ומחסידיו של הרב יורם אברג'ל הרב אלעזר בן דוד ערק בשעה האחרונה למפלגתו של אלי ישי ובפיו ברכה לרבי אליהו ישי האזינו להקלטה
--------------
מספר 12 בש"ס רפאל ברנס .היה ראש המועצה הדתית בבת-ים 5 שנים .השאיר גרעונות למעלה מ-20 מליון.אחרי כשלונות שלו בכל מערכות הבחירות אף רב לא עומד מאחריו ולא רוצים אותו בקואליציה בבת-ים.הוא חבר מועצת העיר עכשיו. קוראים לחקור סוף סוף את הגרעונות העצומים שהשאיר.
--------------
הכנסת תעביר השבוע למפלגות 150 מיליון ש"ח תקציב מקדמת בחירות. 'המחנה הציוני', 'הבית היהודי' ו'ש"ס' יקבלו מימון גם עבור ח"כים שפרשו.
 --------------
ח"כ ניסים זאב בקול ברמה: קיבלתי SMS מאריה דרעי יום לפני הגשת הרשימות ״הרב זאב! אל תדאג ואל תלך לרב אלבז ולרב בעדני כי הכל ישאר על מקומו ולא תפוטר חלילה משס״ כך הסמס מדרעי...וברגע האחרון פיטר אותי וכל זה כי פחד שאדבר עם הרב אלבז והרב בעדני...
 --------------
ברוך דיין האמת: הגאון רבי בן ציון פלמן זצ"ל רב בית הכנסת נחלת משה בב"ב.
 --------------
 'ידיעות': שכר חברי הכנסת עולה היום מ-38.887 ש"ח בחודש ל- 39.562 ש"ח. גם השכר של נשיא המדינה ריבלין יעלה היום ל- 55.939 ש"ח לחודש.
 --------------
מצבו של המוהרא"ש שיק מוגדר הבוקר קריטי, בני משפחתו נקראו להיכנס לחדרו

להמשך המבזקים - תכנסו כאן:


--------------
נתניהו פרסם הודעה על פרשת רעייתו שרה והבקבוקים: "מדובר בסיפור ממוחזר ישן ומנופח. בתקשורת פועלים גורמים רבי עוצמה לנגח אותי דרך הכפשות מעוותות, כדי להפיל את שלטון הליכוד"
 --------------
משטרת ישראל מגיבה לפרשת משפ' נתניהו והבקבוקים: "הנושא הובא לידיעתינו ע"י עיתונאים והוא אינו בסמכותינו". 'ווינט': "היועץ המשפטי והמבקר מחזיקים במידע חצי שנה, הם השתיקו את הפרשה ולא העבירו חומר למשטרה".
 --------------
עקב חילול ה': נתבקשנו ע"י שני הפלגים בפונוביז' להימנע מסיקור המחלוקת.
 --------------
בן כספית בטורו ב'מעריב': "עוד סיבה לא להצביע לביבי נתניהו כי הוא שפוט של החרדים. הוא מניח לחרדים לשלוט בחיי היומיום שלנו דרך נישואים, גירושים, גיור וקבורה".
 --------------
'ערוץ 1': יועץ התקשורת רונן משה הודה במשטרה בקבלת תקציבי פרסום ממשרדים ממשלתים בסך מיליוני שקלים תמורת תשלום שוחד.
 --------------
 דן מרגלית 'ישראל היום' ב'פגוש את העיתונות': "צריך לפטר את וינשטיין על הצורה שבה סגר את תיק ביביטורס".
 --------------
'ניוז 1': ניצב ניסים מור מסובך בעוד פרשה. חשוד בדרישות שוחד כספי תמורת מידע וסגירת חקירות.
 --------------
הקול החב"די. הגרמ"צ גרוזמן ראש ישיבת כפר חב"ד בראיון ל'מקור ראשון': "אני קורא להצביע למפלגה החרדית ליהדות התורה".
 --------------
משפחה חרדית מנתניה מעורבת בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב שאירעה בכביש 4 בכניסה ליישוב עתלית. מתנדבי איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שפונו לאחר מכן לרמב"ם: בת 3 במצב קשה, בן 30 ובן 50 במצב בינוני, ו-3 נפגעים קל.

 ברחוב קלמן גבריאלוב ברחובות אירע פיצוץ ברכב, מתנדבי איחוד הצלה מצוות 43 העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים באורח קשה ולנפגע נוסף באורח קל, אחד הנפגעים מת מפצעיו בבית החולים.

מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא: ״בסאטמר מנסים לשת"פ עם הפלג בעניין הקמפיין לא לבחור, גם מציעים תקציב, אבל בפלס אומרים: רק בחירות אלו אנחנו נגד. וככה"נ נצביע, אבל פתק לבן. חלק מהקמפיין יהיה מעצר העריקים מישיבת הגר״ש מרקוביץ ופיצול ישיבת חדרה״.
חילול השבת בפוניבז׳! תלמיד הישיבה חיים שפיצר בראיון סוער: ״בעיצומה של שב״ק הם זרעו הרס שלא היה כמותו מתחילת הסיכסוך. העמידו שומרים בכניסה לפנימיה, מי שהתקרב הותקף. הושחתו 5 חדרים. הנזק: עשרות אלפי ש״ח. השפריצו גם גז מדמיע בשבת״.
הרב אליהו עמאר בראיון: ״אבי הראשל״צ הגר״ש עמאר לא מתערב בבחירות ולא משתתף בכינוסי בחירות. השבת השתתף בגיבוש של ישיבת ׳כסא רחמים׳ כפי שנוהג לעשות 35 שנה. אין לזה שום קשר בשום צורה לבחירות. אם היה קשר הוא לא היה מגיע״.
הפרשן ויועץ התקשורת דוד רוזנטל בראיון: ״הקולות הצפים בציבור החרדי: חב״ד, חרדים עובדים ועץ. למי כל אחד מהם יצביע? כמה קולות כל אחד מהם שווה? והאם צריך לחזר אחריהם?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 --------------
מהדורת חצות בסקופים: 43 ימים לבחירות!
• מיכאלי מלכיאלי חבר מועצת עיריית ירושלים מספר 11 ברשימת ש״ס לכנסת בראיון: הופתעתי מהחלטת המועצת, לא עדכנו אותי לפני כן אלא התקשרו והודיעו לי במפתיע על ההחלטה. אלי ישי בגד במועצת החכמים ולא מתעסקים בו.
• סגר”ע ירושלים חיים אפשטיין: לפני שנתיים התגייסנו כולנו למערכת הבחירות כדי להגדיל את הכוח החרדי אך לדאבונינו נבגדנו ע”י אותם שהשתתפו בועדת שקד. תתעללו בנו תרדפו אותנו לא נזוז מדרכינו.
• היועץ האסטרטגי אברמי קרויזר: לכל מפלגה יש מאוכזבים, ולדעתי מאוכזבי יהדוה”ת יבחרו בכל מקרה למפלגה חרדית. אלי ישי עזב את הבית ורועה בשדות זרים - עד היום אלו שפרשו מש”ס לא הצליחו.
• ארבעה בני ישיבות בכלא! הגרמ”ד סולבייציק בדברים נוקבים בשיעורו, הרב שלמה זלמן ברנד שהשתתף בשיעור: ראש הישיבה זעק איך כולם שותקים? כל העיתונים שותקים חוץ מעיתון אחד!
• הקלטה משיחת ר״י פוניבז' הגר״ש מרקוביץ הערב: יש ניסיון כעת, נתחזק כולנו ונקבל על עצמינו לימוד י”ב שעות ביום ללא הפסק עד הבחירות.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה 1
--------------
 הכנסת תעביר השבוע למפלגות 150 מיליון ש"ח תקציב מקדמת בחירות. 'המחנה הציוני', 'הבית היהודי' ו'ש"ס' יקבלו מימון גם עבור ח"כים שפרשו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.