רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בפברואר 2015

מי האמין? ישיבת פוניבז' מתנהלת לפי המודל של כנסיית הקבר של אותו האיש יש"ו הנוצרי

מאת בני ברקי

מהמקום בו החל הרב שך את מלחמתו נגד חב"ד והציבור החסידי והרב עובדיה וכינה אותם עובדי עבודה זרה ועוד כינויים נוראים, אותו מקום מתנהל היום לפי המודל וההסדר שיש בכנסיית הקבר של אותו האיש ימח יש"ו. כך מאשרת הבוקר (ב')  המשטרה הבוקר לעיתון הארץ שהשיגה את ההסדר בגבעת המחלוקת בפוניבז'.
 
 
במשטרה אומרים ל"הארץ" כי הסדר הקבע בישיבה עשוי להיקבע על פי מודל כנסיית הקבר של יש"ו הנוצרי  כשלכולם ברור כי המשטרה היא הגורם היחיד המקובל על שני הצדדים והיא משמשת בתפקיד המבוגר האחראי השומר על הסדר במקום.  יש לציין שגם אצל הנוצרים המאבקים דומים להפליא למאבק בפוניבז' ולכן המשטרה אימצה את המודל של כנסיית הקבר של יש"ו לגבי הישיבה בבני ברק.
 
לא צריך להוסיף הרבה את הכבוד הרב שאותה ישיבה מביאה לעולם החרדי שכבר נהפכו משה בדומה לכנסיית הקבר של יש"ו אמר היום אחד מגדולי הרבנים. בישיבה ששם בערה אש המחלוקת והכפישו את כל גדולי ישראל, כיום הם נמצאים במעמד חוקתי כמו הכנסייה של יש"ו הנוצרי, הוסיף אותו רב גדול. לעומת זאת  כל אלו שהרב שך השמיץ והכפיש הם מנהלים את העולם היהודי ומקרבים מאות אלפים לתורה ולמצוות.
 
גורם נוסף אומר שאין לו ספק שהחינוך ופרי הביאושים שהרב שך גרם יביא להמונים לפרוק עול תורה ומצוות כבר בשנים הקרובות והכל זה פרי יצירת המחלוקת וההרס שנטע הרב שך בהיכל הישיבה. יקח לנו חמישים שנה לפחות לתקן את הנזק שגרם הרב שך, הוסיף הרב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.