רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בפברואר 2015

רעולות פנים רודפים ומגרשים יהודים בהר הבית


מאת מקדשער

המאבק האיסלמי ביהודים העולים להר הבית מתרחב ומקבל פנים רעולות.

לאחר שהמשטרה החלה לטפל במתנפלות המוסלמיות באמצעות מצלמות, הן החלו השבוע לעטות רעלות כדי להסתיר את זהותן, ולהגביר את תחושת הפחד בהר הבית.

במאבק המתמשך שלהם להדיר את היהודים מהר הבית, מתייצבות המוסלמיות בדרכם של היהודים במקום. המוסלמיות שנשכרות על ידי ארגוני התנועה האיסלמית מגדפות ומעוררות פרובוקציות ומהומות, רודפות את היהודים ואף מכות ומיידים בהם חפצים ואבנים.

נוכח הוראות לשכת ראש הממשלה נתניהו שלא לבצע מעצרים בהר הבית, המשטרה עומדה מולן חסרת אונים, דואגת לחצוץ ביניהם, ומריצה את היהודים להימלט מהם.

לאחרונה אימצה לעצמה המשטרה דרך פעולה נגדן באמצעות צילום. שוטרי ההר שצויידו במצלמות וידאו מצלמים את המתפרעות, מעבירים את תמונותיהן לשוטרים בשער, וביציאת המתפרעות מתחומי ההר הן נעצרות.

הפעילות המשטרתית החדשה מורכבת מאוד, מצריכה מערכת קשר מסועפת בזמן אמת עם עשרת השערים שהמוסלמים נכנסים ויוצאים בהם, והוכחה כלא יעילה, כאשר ההתפרעויות בהר הבית נמשכות מידי יום. מסתבר שהן אינן חוששות מהמעצרים שבדיעבד, נוכח התשלומים וההוקרה שהמתפרעות בהר הבית מקבלות מהארגונים האיסלמים, בתמורה להתפרעותן בהר באין מפריע.

עקב ההתפרעויות הקבועות הללו, המשטרה מונעת את כניסתם של יהודים לחלקים נרחבים בהר הבית, מגייסת כוחות גדולים השוהים בהר באופן קבוע למקרים שההתפרעויות גולשות לאירועים חריגים, ומפלס המתח בהר נמצא בעלייה מתמדת.

במטרה לחמוק מזיהויין ממצלמות המשטרה, מיסדו המוסלמים בשבוע האחרון את הרעלות במאבק. בוידאו המצורף ניתן לצפות בכעשרה רעולות פנים רודפות אחר קבוצת יהודים בהר הבית, והשוטרים במקום לא נוקפים נגדם אצבע. השוטרים הנבוכים מאיצים את היהודים להימלט תוך כדי צילום המתפרעים רעולי הפנים. 

במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו, לאפשר למשטרה לעשות את תפקידה לאכוף את החוק והסדר, ולאבטח את היהודים בהר הבית.

אם ראש הממשלה מבקש להימנע מתמונות קשות בהר הבית עליו למנוע את כניסת המוסלמים להר הבית בשעות הנוכחות היהודית במקום, ולא להיכנע לטרור ולאפשר להם להשתולל במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.