רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

משדר חצות ב"קו הנייעס":

משדר מיוחד מקבלת הפנים של 'מחבלי שערי חסד' ברחובות ירושלים האברך דודי צוקר מספר על שריפות פחים ונזקים לרמזורים, על הכעס הגדול בציבור בעקבות שהסוסים לא הגיעו כמתוכנן. ובעקבות כך עסקני 'הפלג' הבטיחו  שבפעם הבאה לא יאכזבו והסוסים יגיעו ויצליחו לקיים את המשיכות כהלכה.

המדליף מאבן שפרוט 3 בהקלטות בלעדיות מביתו של מנהיג שערי חסד הרב שמואל אויערבך שמבטיח לסוסים אריכות ימים ושנים למרות שלא יכלו להגיע היום להפגנות. ציטוט: "שערה לא תפול מזנביכם", "עלי קללתכם".

הצצה בלעדית למחנה האימונים של 'העדה החרדית' שבה מתאמנים עשרות מחבלי שערי חסד בשריפת פחים ובמשיכת זנבות.

דיווח ראשוני על בכיר בפלג הירושלמי סוכן השחקנים שמואל הרמן שמתכנן להביא בקיץ לביתו של מנהיג 'הפלג' את גדול הכדרוסלנים לברון ג'יימס.

ישראל כהן בראיון מיוחד לקו הנייעס: כל עוד ויהדות התורה לא תפרסם ב'כיכר השבת' אנחנו נמשיך במגמתיות נגדם.

המחלוקת בש"ס:
הרב עזרא הללויה מ'יחד' בראיון: בכנס הערב בדרום השתתפו אלפים עם אש בעינים. לא סתם מינה צמח העניקה לנו 5 בסקר. אנחנו משווים עם שס.
ומהעבר השני: יגאל גואטה מספר 12 ברשימת שס: מי זה בכלל אלי ישי, מה הוא עשה למען שס 13 שנים בכלל, ומצהיר נקבל מספר דו ספרתי. מרן איתנו!

סקר מיוחד פנימי שהוזמן ע"י 'קו הנייעס' הליכוד 25 המחנה הציוני 22 הרשימה המאוחדת 13 הבית היהודי 13 כולנו 9 יש עתיד 8 יהדות התורה 8 שס 6 יחד 6 ישראל ביתנו 5 מרצ 5.
עוד בסקר ציבור 'הפלג הירושלמי' לא עובר את ה- 16.000 קולות כחצי מנדט, (וזאת הסיבה שאין צורך לתת להם נציג).

עקב העומס בקו אתמול אנו נאלצים לשדרג את המערכת שתוכל להכיל אלפי שיחות בו זמנית והקו בשיפוץ עד לאחר השבת. נשוב במוצאי שבת. עמכם הסליחה!

למהדורה המרכזית בערוץ 2 וערוץ 10 הקישו 3
למהדורות המרכזיות בקול חי ובקול ברמה הקישו 4
ולסקר של מינה צמח הקישו 5

להאזנה 04-6341293
פתוח גם מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.