רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

"רווח והצלה יעמוד ליהודים"

מאת ש"סניק

רבים דנים עתה בהיבטים שונים של הבחירות אך לא שמים לב למצב בו אנו נמצאים והסכנה הנוראה של ויתורים המוצעים ע"י השמאל, אם מה שנקרא "שטחים" יהפך לעזה – לא תקום פעמיים צרה.
 בין דבריו של הרה"ג עובדיה יוסף שהתפרסמו לאחרונה נאמר שם בפירוש שהסכמי אוסלו לא נעשו על דעתו, אלא על דעת מי שכעת יו"ר ש"ס. צריך לזכור שבגלל הסכמי אוסלו נפגעו יהודים רבים הי"ד, וכולם סובלים עד היום מהסכמים אלו. (כי גלי הטרור והרמת הראש של שונאי ישראל באה כתוצאה מהנ"ל). ולא חזר בו הנ"ל יו"ר ש"ס דעתה, אחרי הסכמי אוסלו הראשונים, והמשיך גם בשניים, למרות שראה את התוצאות הנוראיות שהיו אז מההסכם הראשון.
ולא באנו לכתוב על העבר כי אם בנוגע לעתיד. אותו האיש שעמד אז וכעת בראש התנועה (ש"ס) מסַכן את הציבור. ידוע שדעותיו לא השתנו והוא שמאלן מובהק ותמיד דואג לשונאי ישראל. הוא דאג להם בזמנו ללימודים חינם, וכן לעבודה (בבתי חולים וכדומה), וכעת דאג גם לבנייה בירושלים עבור שונאי ישראל כמו שהתפרסם לאחרונה. (אחרי שרימה את חכם שלום כהן ואמר לו שש"ס תהיה נגד זה בעירייה). על כל גרפיטי במסגד הוא רץ לכפרים הערביים ומתראיין עם ידידיו שם. ובכלל מתגאה בדרכו השמאלנית, וטוען בפירוש שימשיך בה, לשמחת השמאלנים שרואים בו תקווה גדולה ומעודדים אותו. (ומאחורי הגב צוחקים עליו ועל התמימים והנאיבים שהולכים אחריו). אך זדון ליבו השיאו, וכעת רוצה להוסיף חטא על פשע ולהעביר - היו לא תהיה - את קולות הימין לשמאל כפי שעשה בהסכמי אוסלו. ועבור נזיד של כסף או כבוד מדומה, מוכן לסכן - היל"ת - גם את אלו שמצביעים עבורו. וזאת אחרי שיודע היטב איזה חורבן המיט על היהודים. (למרות שמאשים את מועצת החכמים בהסכם, הרי הודה בעצמו שנכשל בזמנו בענייני ממון ויודע היטב שיש לו חולשה לגבי כמה תחומים). לכאורה מה ההבדל בין השמאל לימין, הלא אלו ואלו פוליטיקאים ולא אנשי אמת. אך ברור כעת שכנגד כל הלחץ מהעולם "להחזיר" שטחים, לא יעמדו אנשי השמאל, ושטחים אלו יהפכו לקיני טרור מסוכן. (ויש אומרים שאנשים אלו מזמינים את הלחץ הנ"ל וד"ל). ולמעשה זה העומד כעת בראש הממשלה (עם כל החסרונות שלו) נסוג רק פעם אחת – מחברון – וגם זה היה בסיוע ראש ש"ס הנוכחי כידוע. (שהובטח לו שרוני בראון יהיה שר המשפטים ולא יחמיר בעונשו, בתנאי שיעביר את ההסכם בקשר לחברון). ולכן צריך לזכור ולהזכיר שכל מי שמצביע להנ"ל (ולא משנה באיזה מפלגה יהיה) מסכן את הרבים ובתוכם את עצמו. ומכאן מודעה רבה שכל מי שמעסיק באיזה עבודה שהיא, את אותם שונאי ישראל, מסכן את הרבים, ופיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה, על אחת כמה וכמה הוצאה של עוד כמה שקלים כאשר מעסיקים – להבדיל – יהודי. ומצוה רבה לפרסם ולהודיע לרבים דברים אלו, והמזהיר והנזהר שכרו לא רק זיכוי הרבים אלא גם הצלתם, ואין להחריש בעת הזו.
 ומסיימין בטוב שבוודאי "רווח והצלה יעמוד ליהודים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.