רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

הרב דוד לאו נכנע לארגוני הנשים

מאת איש הרבנות הראשית

העיתון מרכז הענינים מדווח בשבוע שעבר שיש מתיחות לקראת פתיחת כנס הדיינים שיערך במלון ניר עציון השבוע, ולמרות התנגדות ועד הדיינים כפה הרב דוד לאו את דעתו ובכנס הדיינים יוקרן הסרט גט.

לפני מספר חודשים התחייב הרב הראשי לישראל דוד לאו לעיתונאי נחום ברנע שהסרט גט יוקרן בכנס הדיינים. התחייבות זאת שנתן הרב לאו היתה עוד בטרם הביא את הדבר להכרעת ועד הדיינים כמקובל, כנראה סמך הרב דוד לאו על גיסו הרב מוטי רלב"ג (דיין בת"א וחבר ועדת הדיינים) שידאג שהבקשה תאושר. על אף שהרב דוד לאו הצהיר באוזני נחום ברנע שהוא לא ראה את הסרט, אבל גילה בקיאות מרשימה בעלילה.

דיינים רבים הביעו פליאה על התערבותו של הרב לאו בכנס הדיינים שכן הוא מכהן כנשיא מועצת הרבנות הראשית ובתי הדין אינם בתחום סמכותו, אך היו שאמרו שאולי הוא סגר דיל עם ארגוני הנשים בועדת המינוים הקרובה כאשר הוא רוצה למנות למשרת דיין את גיסו ועוד מספר מקורבים, הוא יוכל לבוא לארגוני הנשים ולהראות להם את היותו קל דעת וכך יקל עליהם לקבל את רשימת מומלציו.

העיתון מרכז העניינים מדווח כי בכוונתם של ועד הדיינים לקרוא להחרים את הסרט ולבקש מהדיינים שלא יכנסו לאולם בו יוקרן הסרט שאינו משקף בצורה אמיתית את הנעשה בבתי הדין הרבנים וכל מטרתו לנגח את בתי הדין הרבנים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.