רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בפברואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


לונדון: אברך ישראלי שהגיע לשבות השבת בלונדון עם האדמו"ר מהר"מ מוויזניץ עבר תאונת דרכים ברחוב קלעפטען מאחר שהסתכל בצד ההפוך
-----------------
שיף בטוויטר: החידוש השבוע: לא היה סקר בו אלי ישי לא עבר את אחוז החסימה, וזה לפני המילה האחרונה של מצביעי ש"ס לשעבר היושבים על הגדר
-----------------
ר' שמואל אוירבך הגיע למקום מנוחתו של הגאון רבי דב יפה, המתאושש כעת לאחר שחש בשבועות האחרונים שלא בטוב, ושמע מהגר"ד יפה בקשה לא שיגרתית. "בבקשה תורה לתלמידיך להפסיק עם ההפגנות. זה גורם לחילול ה' עצום.
-----------------
יצחק יוסף בשיעור: אצלנו בשכונה יש איזה ת"ח שכל השנה מתפלל אצל אחינו אשכנזים (לא יודע למה?) אבל בפרשת "זכור"הוא בא אצלנו לבית הכנסת להתפלל, פעם אמרתי לו- כל פעם שאתה מגיע לפה אני נזכר "בעמלק"❗
-----------------
31 יום לבחירות ומפלגת יהדות התורה עוד לא התחילה בקמפיין:  המטה עוד לא נפתח-צוות ההסברה פתח בשביתה איטלקית-והחכי"ם מתחילים בחילופי האשמות.
בדיקת 'משפחה' מגלה: רוב תקציב הבחירות (כ8 מיליון שקל!!) של מפלגת יהדו"ת "מיועד לחלוקת משכורות", שמעתם?
-----------------
הודעה חשובה:  בתי הכנסת של התימנים יצאו לפגרה של שבועיים הסיבה: השבת פרשת שקלים ובשבוע הבא פרשת תרומה
-----------------
דנמרק: פיגוע ירי ברחבת בית כנסת! אלמוני ירה הלילה באדם אחד בראשו ופצע 2 שוטרים, מחוץ לביהכנ"ס בקופנהגן בירת דנמרק. נעצרו כמה חשודים.
 -----------------
 הלווית האדמו"ר מטריסק לונדון מתעכבת. הסיבה: המכון הפתולוגי דרש נתיחה כדי לבדוק את סיבת המוות. סוכם בסוף על סדרת בדיקות אחת ביום שישי ואחת ביום שני ולאחמ"כ תצא הלוויה אם הקורנר תאשר זאת, אחרת ייאלצו לנתח.
 -----------------
ההרוג בפיגוע הירי בבית הכנסת בדנמרק: בן 30 מהקהילה היהודית שאבטח את המקום בזמן שנערכה בו אירוע בת-מצווה.
 -----------------
'ישראל היום': מנהל הקמפיין של 'המחנה הציוני' עד סופ"ש האחרון איתן לוין שיגר מייל חריף לאנשיו: "יש לנו אויבים מבית שמדליפים. הם אחראיים להפצת שקרים, הכפשות ושמועות".
 -----------------
אתר 2525: נהג רכב נפצע הלילה באורח קשה לאחר שהתנגש בתחנת אוטובוס בכביש 60 סמוך לצומת תל עדשים, מתנדבי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם.
 -----------------
איתמר בן גביר אצל לביא ב'קול ברמה': "אם מרזל יפסל נכנס את הרבנים, נחליט מה עושים, ונשמע את אלי ישי לגבי דעתו בממשלה הבאה. לדעתי זה לא יגמר בפסילה".
 -----------------
'הארץ': אהוד אולמרט מסר באחרונה עדות על דברים שאמר לשולה זקן כי אהוד ברק לקח שוחד של מיליונים בעסקאות נשק.
 -----------------
'ישראל היום': נשיא המדינה ראובן ריבלין יקיים שני סבבי התייעצויות. אם יתברר לו שסיכוייהם של שני המועמדים הראשיים שווים, הוא יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על ראש הסיעה הגדולה ביותר.
 -----------------
בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "גל הפיגועים הזה צפוי להימשך. יהודי אירופה - ישראל היא ביתכם"
 -----------------
'סרוגים': מצבו של השר אורי אורבך המאושפז ב'שערי צדק' ממשיך להיות קשה.
 -----------------
השר נפתלי בנט לשאלת נדב פרי ב'ערוץ 10' האם מתפלל כל יום 3 תפילות? "אני מתפלל כל יום, כמה אני מספיק זה כבר שאלה אחרת".
 -----------------
מני גירא ב'קול חי': משרד החינוך ביטל את הוראתו לקיום מבחני מיצ"ב בת"תים בנימוק שהמכתב למנהלי המוסדות "נשלח בטעות"
 -----------------
שמו של המאבטח היהודי שנהרג הלילה בפיגוע בבית הכנסת בבירה הדנית הוא דן אוזן
 -----------------
כלא 4: בני הישיבות שנכלאו במקום שוחררו הבוקר לאחר 20 ימי מחבוש, מחר בערב תהלוכת קבלת פנים ברחובות ירושלים בהשתתפות הזקן ממרא שמואל אויערבך.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
רשת ב': גלעד ארדן בפני ראשי רשויות מקומיות בירושלים: "אני מתכוון להישאר במשרד הפנים"
-----------------
יצחק יוסף שהה השבת באופקים ומסר שיעורים ושיחות חיזוק וקרא להצביע ש"ס
 -----------------
חיפה: דירה נשרפה כליל בליל שבת ברחוב מיכאל כתוצאה מקצר חשמלי. נזק כבד נגרם לדירה שהתגוררו בה זוג חסידי גור
 -----------------
אביגדור ליברמן בשבתרבות בבאר שבע: "הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו הגיעו פעמיים לשלטון בזכות ישראל ביתנו. גם ב-2009 וגם ב-2013. הליכוד שכח את זה מהר".
 -----------------
דנה וייס בטוויטר: במחנה הציוני חולמים על שחר של יום חדש ממחר. ראובן אדלר חתם בסוף שבוע ומצטרף לקמפיין.
 -----------------
גשייד ב'המודיע': ביבי שקל לפרוש מהחיים הפוליטיים בתקופה שקדמה למבצע 'צוק איתן', בשל התערערות ממשלתו. רעייתו מנעה זאת ממנו.
 -----------------
המחנה הציוני בהודעה רשמית: "הרצוג סיכם עם הפרסומאי ראובן אדלר על צירופו לצוות הקמפיין. אדלר יהיה האסטרטג הראשי ויתווה את הקו של הקמפיין, לקראת השלב העיקרי והאחרון של מסע הבחירות".
 -----------------
אבי שיף ב'בחדרי': דוברות משרד האוצר חיללה את קדושת השבת בשיגור הודעה לעיתונות. פרוש בתגובה: "בהשראת והשפעת לפיד".
 -----------------
מחר ב-19:30: פתיחת המטה הראשי של 'יהדות התורה' בפתח תקווה.
 -----------------
סקר הסקרים ב'ערוץ 2': הליכוד 24, המחנה הציוני 24, הבית היהודי 13, יש עתיד 10, כולנו 8, ש"ס 7, יהדוה"ת 7, ישראל ביתנו 6, מרצ 5, יחד 4, ערבים 12.
 -----------------
 בוז'י הרצוג ב'ערוץ 2': "אם נוביל במנדט אחד על הליכוד נרכיב את הממשלה הבאה. אין לנתניהו עדיין קואליציה סגורה".
 -----------------
'המודיע': בעקבות הפרסום בעיתון, בוז'י הרצוג התקשר לליצמן והבהיר מפורשות כי ישמור על הסטטוס קוו הקיים בתח"צ בשבת.
 -----------------
סערת חילול השבת במשרד האוצר: ח"כ מקלב ל'בחדרי': "פרפורי גסיסה של שלטון עריץ". ח"כ מוזס: "רוחו של יאיר לפיד עדיין באוצר".
 -----------------
 האדמו"ר מבאבוב 48 הגיע לביקור במעונו של האדמו"ר מצאנז בקרית צאנז בנתניה.
 -----------------
ביקורת חריפה נגד בנימין נתניהו על פרסום הסרטון הערב, בו 'הליכוד' מזהיר מכניסת דאעש לישראל אם ייבחר השמאל. דיסקין ראש השב"כ לשעבר בתגובה: "האיש שאיים על איראן ולא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה, איבד את הבושה".
 -----------------
ישראל כהן ב'כיכר השבת': "ח"כ משה גפני בנאום סגור תוקף חזיתית את מפלגת יחד ומכנה אותה "מפלגת כלאיים" . גפני הזכיר לנוכחים כי שטבון התחמק מהצבעות חרדיות חשובות בתואנה של משמעת קואליציונית".
 -----------------
מיקי רוזנטל 'המחנה הציוני' בטוויטר: הימין עובר להסתה גלויה. תזכרו טוב את הערב הזה. זה יום המפנה, השטנה שבגינה יפסיד "המחנה הלאומי" את הבחירות ל"מחנה הציוני".
 -----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: 30 יום לבחירות!
שעיה איצקוביץ מנהל הקמפיין של יהדוה״ת בראיון: ״בימים הקרובים תתקבל ההחלטה האם לפרסם בשבועונים ובאינטרנט ונבצע אותה. לא נפיק סרטונים כמו כל המפלגות. העלנו הצעות לגימיקים רבים, ההחלטה לא בידינו. הקמפיין לא יתייחס ספציפי לכועסים, לממורמרים ולמתוסכלים. כולם סבלו יחד בשנתיים האחרונות״.
ח״כ יריב לוין ׳הליכוד׳ בראיון: ״לפיד פסל את החרדים והשאיר אותם בחוץ, אין מצב שיקבל פרס והחרדים יסכימו לשבת איתו כעת. נתניהו רוצה את החרדים כשותפים הבכירים שלו בממשלת ימין״.
מני גירא חושף: משרד החינוך שוב בניסיון התערבות בחינוך החרדי: שיגר מכתב לחיידרים בו דורש שיקימו מבחני מיצב. איגוד התתי"ם דוחה הדרישה על הסף וח"כ גפני מבהיר; "לא היו ולא יהיו מבחני מיצב. התערבות משרדי הממשלה והניסיון לכפייה, ממחישים את הסכנה הממשית. נעמוד על המשמר".
מיכאל בן ארי בראיון: ״הסיכויים לפסילת מרזל אפסיים. אם ברוך לא יהיה ברשימת ׳יחד׳, יש לנו את המפלגות שיקבלו את התמיכה שלנו״.
איתמר זינגר היישר מכינוס יהדות התורה במודיעין עילית: ״הגיעו 700 צעירים עם רעל בעיניים להתחיל לפעול. סורוצקין שהגיע עם עשרות פעילי ׳לב לאחים׳ הכריז: ״לא נצליח לנצח בהפגנות״.
-----------------
'ניוז 1': ​ניצחון לשוחרי הגנת הסביבה והטבע: הוועדה לתשתיות לאומיות החליטה להפקיד תוכנית להטמנת קו החשמל החוצה את מכתש רמון, במקום תוכנית להעברת קו חשמל עילי. נציגת ​משרד הביטחון התנגדה ~~|~~ 'כיפה': פעילי שמאל פוצצו כנס של הבית היהודי ברחובות בו השתתפו נפתלי בנט, אורי אריאל וחברי כנסת נוספים, הופיעו פעילי שמאל והחלו לצעוק לעבר האישים. רק לאחר דקות ארוכות הושב הסדר על כנו.
-----------------
וואלה': הליכוד 25, המחנה הציוני 23, הבית היהודי 13, יש עתיד 9, כולנו 8, ש"ס 7, ישראל ביתנו 7, יהדוה"ת 7, מרצ 5, יחד 4, ערבים 12.
 -----------------
פרויקט "יהללם זר" ב'יתד נאמן': לילך ויסמן מ'גלובס': ח"כ אורי מקלב בולט בייצוג אינטרסים של החרדים. כל פונה מקבל מענה.לא רבים יודעים שיעקב אשר עומד מאחורי לא מעט מהמהלכים שהביאו להפלת חוק מע"מ 0". זאב קם מ'מקור ראשון': ח"כ אורי מקלב שליח ציבור אמיתי. לו רק היה משקיע גם ביח"צ היו שומעים עליו הרבה יותר. ח"כ יעקב אשר התגלה כהפתעת הקדנציה, בולדוזר של עשייה, הוביל חוקים חברתיים לטובת כלל הציבור".
 -----------------
היום ב: 'יתד' 'המודיע' ו'המבשר' כתבה לרגל הוצאת והשקת הספר "משה אבוטבול העליה, השבר, והניצחון" בהוצאת אור החיים. ההשקה ביום ב' בירושלים.
 -----------------
'ווינט': ביהמ"ש העליון בהרכב של 9 שופטים ידון ביום שלישי בפסילת ברוך מרזל וחנין זועבי.
 -----------------
סקר רשת ב': הליכוד 25, המחנה הציוני 24, הבית היהודי 13, יש עתיד 9, ש"ס 8, כולנו 7, יהדוה"ת 7, ישראל ביתנו 5, מרצ 5, יחד 4, ערבים 13.
 -----------------
 ברנע ב'ידיעות': "נתניהו המו"ל הגדול ביותר בישראל. יש לו חינמון שמשרת אותו, ורק אותו. שבועון למגזר הדתי. רשות שידור שכפופה לו. הערוצים המסחריים תלויים בו לפרנסתם. לפחות בתחום הזה הוא עלה על בן גוריון".
 -----------------
הסקופים: מרן הגר"ש אויערבאך צפוי להשתתף בעצרת והתהלוכה הצפויה ברחובות ירושלים ביום שני לכבוד אסירי כלא 4 - בנאומו יתייחס למערכת הבחירות.
 -----------------
יקי אדמקר בטוויטר: הוכחה לכך שלאירוע קבלת הפנים של ארבעת העריקים שיוזם הפלג הירושלמי בשבוע הבא, יש גם מטרה נגד יהדות התורה: סיסמת האירוע היא "מנצחים לדורות".
-----------------
מהדורת חצות בסקופים: חודש לבחירות!
• ח”כ יואב בן צור בראיון: "במוצ”ש הבא יערך כינוס גדול בבני ברק, הציבור של ש”ס נוטה תמיד יותר ללכת עם הימין אך ההחלטה בידי יו”ר התנועה. ההפגנות על הגיוס לא דרכינו, אבל כל אחד והרבנים שלו".
• סמנכ”ל 'איחוד הצלה' שרגא הופמן: "עימות סוער השבת בין ח”כ משה גפני לאיש הציונות הדתית יהודה אטיאס, גפני תקף את ח”כ שטבון ואת הנשים החרדיות המבקשות להבחר".
• סערת ההתייצבות! הקלטה מדבריו החריפים של הרב אופיר מלכה ביום חמישי: "המצב בלשכות הגיוס גרוע ביותר גם מבחינת צניעות וגם מבחינת מינות, יש ישיבות האוסרות להתייצב - אך בחור שכן מתייצב יעשה זאת רק בליווי מבוגר. לא ללכת לבד בשום אופן, לא מתערב במחלקת בין גדולי ישראל אבל לבד אסור".
• הלו”ז המלא מתהלוכת קבלת הפנים לבני הישיבות ביום שני, העסקן אשר לפקוביץ: "התהלוכה תתחיל בבר אילן אפריון, הבמה של גדולי ישראל תמוקם ברחוב עזרא, העצרת והתהלוכה בתיאום עם המשטרה".
-----------------
הראשונים בחדשות

  • אדם פתח בירי סמוך לבית כנסת בבירת דנמרק. אדם אחד נהרג ושני שוטרים נפצעו. לא ברור אם האירוע קשור לתקרית הירי הקודמת בעיר.
  • הרוג בפיצוץ רכב במכללת ספיר: צוותי מד"א הוזעקו לחניון המכללה בשדרות ונאלצו לקבוע את מותו במקום. הנסיבות נחקרות.
  • משרד ההגנה האמריקאי פרסם דו"ח משנת 1987 שבו נחשפו פרטים הנחשבים לסודות האטום הישראליים. בין השאר העלה הדו"ח כי הממשל סייע לישראל לפתח פצצות מימן ובכך הפר תקנות האוסרות סיוע למדינות זרות בפיתוח נשק.
  • חשש כבד מכך שהסכם מינסק 2 לא ייאכף לנוכח ההפגזה המאסיבית של הבדלנים על העיירה האסטרטגית דבאלצבה אתמול. האש אכן הופסקה כמה שניות לאחר חצות, אך כעת אוקראינה והבדלנים מאשימים זו את זה בירי ארטילרי.
  • פשע שנאה בארה"ב: יותר מ-20 צלבי קרס וכתובות נאצה כנגד יהודים רוססו במהלך השבת על בתי יהודים במדיסון, בירת וויסקונסין במערב התיכון של ארה״ב.
  • בנט מזהיר בשיחות סגורות: "חמאס בנה מנהרות חדשות לישראל", במהלך שיחה סגורה שקיים יו"ר הבית היהודי עם מתפללים הוא טען כי חמאס מכין עצמו לעימות נוסף ואף החל בכריית מנהרות לישראל. "עימות מולם הוא עניין של זמן", הדגיש בנט, "בפעם הבאה נצטרך להכות אותם בעוצמה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.