רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בפברואר 2015

משדר חצות סוער ב'קו הנייעס': 3 שבועות לבחירות.

יואליש קרויס מראשי הנטורא קרתא בראיון סוער ובלעדי ל'קו הנייעס': ר' שמואל אויערבך לא פחות ציוני מהרב שטיינמן, אין לנו שום חיבור עם אנשים שמצביעים לכנסת, מבחינתינו עץ ולפיד זה אותו הדבר כל המטרה באיחוד עם אנשי שערי חסד זה נטו כסף, התרומות מחו"ל התחילו לזרום גם לנו וגם להם. נדיב החפץ בעילום שמו תרם לנו מאות אלפי שקלים להקמת חדר אימונים לאנשי שערי חסד.

ראיון ראשוני עם הגברת עינב ג. שחשפה את עצמה מול המפגינים בצ. שילת היה להם אש בעינים הם רצו לאכול אותי, האברכים שצעקו שיקצה הם הסתכלו על גופי מהצד, והגרוע מכל שהם ממשיכים ומטרידים אותי ומבקשים ממני דברים מוזרים, כל מה שעשיתי זה משום שמהרתי לעבודה ואני בשונה מהם עובדת לפרנסתי ולא מובטלת כמוהם.

ראיון עם סגר"ע ירושלים חיים אפשטיין:
אני נגד השריפות הפחים זה גורם נזק רפואי וכספי, אבל מה לעשות ואני מקבל הוראות מלמעלה ואני כפוף להוראות של נתי גרוסמן וברצוני להתמודד שוב על תפקיד ראשות עיריית ירושלים.
ובהמשך הראיון על המחלקות בינו ובין בכירי שערי חסד, אני טוען שאין בגזירת הגיוס גזירת שמד וצריכים להתייצב כרגיל וגם הרב כרמל תומך בדעה זו אבל מה לעשות שנתי גרוסמן וישעיהו ווין לא מסכימים. ומאשים: דרעי ניסה לשלם כסף לבעלי האיצטדיון 'ארנה' כדי שלא ישכירו לנו אותו בשביל לתקן את היחסים עם יהדות התורה.

פעילים בכירים בתנועת שס בשיחה עם 'קו הנייעס' דרעי מתוסכל מהמחלוקת עם אלי ישי ואלפי קולות עזבו את שס, ולכן הוא מתחיל לתקוף את יהדות התורה מרוב תיסכול, זה לא אותו דרעי שראינו לפני חודשיים.

וראיון עם בכיר חסידי חב"ד הרב יעקב גלויברמן: אם דרעי חושב שהוא יקבל את הקול שלנו עקב ההקלטה שהוא פירסם נגד הרב מזוז הוא טועה הרוב ימשיך להצביע ליחד בגלל ברוך מרזל, והשאר יצביעו ליהדות התורה ולבנט, זה ממש דרעי בשירות יחד.

סקר 'קו הנייעס' שנערך על ידי מכון הסקרים IPO לראשונה הגוש החרדי יותר מ- 20 מנדטים: הליכוד 26 המחנ"צ 24 הבית היהודי 12 ערבים 11 כחלון 9 לפיד 8 יהדות התורה 8 שס 7 יחד 6 מרצ 5 ישראל ביתנו 4

למהדורות המרכזיות של ערוצים 2 ו- 10 קול ברמה וקול חי הקישו 3

להאזנה חייגו:
0555213566
פתוח גם מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.