רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בפברואר 2015

הרמטכ"ל עצר את שיירת מכוניתו על מנת להעניק לקבצנית 200 שקל

"השעה 8 בבוקר, אחרי שפיזרתי את הילדים במסגרות אני עומד עם הרכב ברמזור", כותב לוזון בפייסבוק. "קר וגשום בחוץ, אני רואה אישה זקנה יושבת מאחורי שיח בצומת מכוסה בשכבות ובקושי נראית ומוציאה את ידה להרגיש אם אכן יורד גשם. אני תוהה מי יעצור את רכבו כעת וייצא מהנוחות שלו על מנת לתת לה להעביר את השבת בשלום...
"ולפתע שיירה של מכוניות עוצרת, רק אני עדיין בוהה בגברת ותוהה אם לצאת מהרכב או לא ומהשיירה יוצא הרמטכ"ל שלנו, בני גנץ, והמאבטחים שלו עם שטר של 200 שקל, הוא נתן לה אותם וחזר לרכבו".
התגובות בפייסבוק היו, איך לא, אוהדות במיוחד והגולשים שיבחו והיללו את גנץ על המעשה האצילי. אחת הגולשות כתבה: "הרגת אותי נסיך מהמם, כולי צמרמורת, כן ירבו אנשים כמוך ורק מעשים טובים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.