רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 ביוני 2024

צימוקים

 

✅ ׳ויינט׳: שר הביטחון גלנט הורה לבחון מחדש את בקשת משפחתו של סרן ישראל יודקין להוסיף "הי"ד" לשמו על המצבה בכרית העליונה, זאת אחרי שבהתחלה סרבו לבקשת המשפחה והמצבה נותרה בשלב זה ללא  כיתוב כלל.

✅ עקיבא ווייס: בעקבות דחיית הבחירות לרבנות הראשית ופקיעת כהונות הרבנים הראשיים יוסף ולאו ביום שני הקרוב. היועץ המשפטי של הרבנות הראשית לישראל הראל גולדברג הודיע לרב יצחק פרץ כי הוא ממונה לתפקיד מ"מ נשיא מועצת הרבנות הראשית. הרב פרץ הוא חבר מועצת הרבנות הותיק ביותר. בנוסף מונה הרב אליעזר איגרא למ״מ נשיא בית הדין הרבני הגדול. הרב איגרא הוא ותיק הדיינים בבית הדין 

✅ היועמ"ש של הרבנות הראשית, הראל גולדברג הודיע להרב יצחק פרץ: "אתה תשמש כנשיא מועצת הרבנות הראשית מיום שלישי הקרוב" עד שיתקיימו בחירות. (הלפרין)

✅ בעקבות פסיקת בג"ץ הוחלט בעדה החרדית לקיים עצרת ענק ביום ראשון בשעה 18:00, בראשות פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, למרות שהסיקריקים מאיימים לפוצץ את האסיפה מפני שהרב שטרנבוך משתתף שם

✅ במכתב שהוציא בדצמבר 2023 במהלך מלחמת חרבות ברזל טען הרב דוד לייבל כי לימוד התורה אינו מגן על אחרים אלא רק על הלומד וכן אינו מגן מפני מוות, כמו כן כתב כי לימוד התורה אינו פוטר מנשיאה בעול המלחמה, בעקבות דברים עלו התבטא עליו הרב דוב לנדו "כולם צריכים להיות כפופים לדעת תורה, ודעת תורה צריכה להישמע רק מאלו שיכולים לומר דעת תורה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.