רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ נתניהו בדיון 40 חתימות, במליאת הכנסת: לא נסיים את המלחמה עד שנשיב את כל החטופים. 120 חטופים - החיים והחללים כאחד. אנחנו מחויבים להצעה הישראלית שהנשיא ביידן בירך עליה. עמדתנו לא השתנתה .

✅ נתניהו במליאה: "נסכל בכל מחיר את כוונות איראן להשמידנו. אני לא מתכוון להתייחס לוועדות חקירה כעת, אבל ההחלטות על כלי השיט היו חיוניות. אני מדבר על בטחון ישראל" .

✅ אברהם פריינד: נתניהו בתגובה לחברי הכנסת שהפנו גב במהלך נאומו: "דרך ארץ קדמה לתורה, התורה זרה להם" 

✅ משרד הבריאות בהנהלת חמאס בעזה: מספר ההרוגים עלה ל-37,626 ו-86,098 פצועים מאז 7 באוקטובר

✅ הגופים שבעניינם התקבל מספר התלונות הגדול ביותר בנושאים הקשורים למלחמה: המוסד לביטוח לאומי - 190, רשות המיסים - 144, עיריית אשקלון - 124, המשרד לביטחון לאומי - 90 ופיקוד העורף - 83. (12).

✅ משרד הבריאות: עד כה אובחנו 32 חולים בקדחת מערב הנילוס, מתוכם 27 אושפזו. שלושה מונשמים .

✅ בשיבא יתנו בקרוב טיפול חמלה לחולים במצב קשה עם קדחת מערב הנילוס. זאת לאור העליה במספר החולים ומצבם הקשה. הטיפול שיינתן יהיה בזריקות אינטרפרון, שמשמשות למצבים אחרים של זיהומים. עד כה אובחנו 32 חולים. המספר הגבוה ביותר לתקופה זו של השנה בעשור האחרון (מיטל יסעור).

✅ הסנאטור הרפובליקני לינזדי גראהם אחרי פגישה עם שר הביטחון בארה"ב: אם חזבאללה יבצע תקיפה שתהווה סכנה קיומית למדינת ישראל איראן תשא באחריות לכך. אפעל יחד עם עמיתיי בסנאט כדי לפקח על אספקת משלוחי הנשק לישראל. היתה לכך הסכמה חוצת מפלגות בקונגרס

✅ ג'ורדן ברדלה, מי שעשוי להפוך לראש הממשלה הבא בצרפת: "להכיר במדינה פלסטינית היום בזמן שאנחנו מדברים יהיה להכיר בטרור וזה יהיה להכיר בלגיטימציה פוליטית לארגון שכתוב באמנה שלו להשמיד את מדינת ישראל" (חדשות 12) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.