רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ ירחי: ‏במסע הרבנים החרדים לארה"ב גוייסו כבר למעלה מ-60 מיליון דולר. היעד הוא 110 מיליון דולר, סכום שיכסה לשנה קדימה את התקציבים שנעצרו בעקבות החלטת בג"ץ

✅ יובל שגב: היועמ״שית מפרשת את פסיקת בג״ץ עם דרישה מוצקה יותר לגייס מיד 3000 חרדים. זה המספר שמערכת הביטחון יכולה עכשיו, זה גם המספר שהחרדים מוכנים להתמודד איתו ברמה הציבורית.

✅ יו״ר ועדת חוקה ח״כ שמחה רוטמן ב׳ערוץ 14׳: ״היה צריך לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. לא מבין למה היא עדיין בתפקיד. אנחנו במשבר חוקתי כבר מזמן״.

✅ יעקב ריבלין: בהודעתו על קידום חוק גיוס רק בהסכמה רחבה הפך יולי אדלשטיין את הדיונים בועדה שבראשותו לבזבוז זמן. החרדים לא יטלו בהם חלק וסופם להתבטל.

✅ שרי רוט ב-103: הצבא כיום לא מתאים לחייל חרדי, אני עוד תחת הרושם של הראיון של אמא של ישראל יודקין, החייל החב"דניק הקדוש שנפל במלחמה, שנלחמת עם הצבא על כמה אותיות מסכנות לכתוב על קברו. מזעזע. היא ממש בוכה :

✅ יענקי פרבר בטור בווינט: אף רב חרדי לא יאשר גיוס צעירים מבתים חרדיים, גם אם הם לא ממש חרדים וגם אם הם חצי חילונים. החברה החרדית מזדעזעת מעצם הרעיון שאלפי לובשי מדים יסתובבו בשכונות חרדיות בערים מעורבות או בערים חרדיות :

✅ עוד מיענקי פרבר בטור בווינט: כשאתם קוראים על מתווים, ועל הסכמות, ועל החלפת טיוטות בין החרדים לממשלה, תתעלמו מזה, אלו ספינים, החרדים מבחינתם יישארו לצמיתות באופוזיציה אם המחיר יהיה גיוס אלפי צעירים מבתים חרדיים שלא נמצאים בישיבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.