רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במאי 2024

מבזקים

 

✅ אזור ספסופה/מירון נשמעו לפני דקות מספר פיצוצים ולאחר מכן נראו לפחות 2 נפילות ככה"נ בשטחים פתוחים

✅ אדמקר: ‏ש״ס ויהדות התורה שכרו את רז נזרי, המשנה ליועמ״ש לשעבר כדי שייעץ להן בגיבוש חוק הפטור מגיוס לצה״ל. נזרי סרב להצעה אחרת לייצג את הממשלה בבג״ץ אך הסכים לייעץ בשכר מאחורי הקלעים. במקביל, החרדים העבירו מסר לנתניהו: רוצים להתקדם עם החקיקה מיד עם סיום הפגרה בעוד כשבועיים

✅ בכירים ישראליים לרויטרס: הצעת חמאס לא מקובלת עלינו (עמית סגל).

✅ שופט העליון דוד מינץ מורה לשר המשפטים ולועדה להשיב מדוע היא לא ממנה את כלל השופטים אלא ממנים רק שופטים בהסכמה. (אשכנזי).

✅ בשורה היסטורית לתלמידות הסמינרים: איגוד הסמינרים הודיע הבוקר על השקת תוכנית ׳הזדמנות שווה׳ של שר העבודה יואב בן צור וסגה״ש אורי מקלב בהיקף של כ60 מיליוני שקלים. באיגוד הודיעו כי החליטו בשל כך להקל מעל ההורים ולהוזיל את שכר הלימוד השנתי ע"ס 3,300 ש״ח במגמות המקצוע שתחת מערך ההכשרות של מה״ט״.

✅ גל"צ: בקרוב - חברה פרטית תשלוט בשירותי הדואר: הפרטת דואר ישראל אושרה בוועדת הכספים - הערב נדע כמה קבוצות מתמודדות במכרז הסופי, וכבר בשבוע הבא נדע מי ירכוש את הדואר

✅ רב פקד מאיר סוויסה, שתועד זורק רימון הלם לעבר מפגינים נגד הרפורמה המשפטית בקפלן, ימונה למפקד תחנה במחוז תל אביב. המפכ"ל הוא זה שהמליץ לקדם אותו, והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיבל את ההמלצה. (חדשות 12)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.