רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 ביוני 2017

הפתרון האמיתי לגייסים מכת צפת נמצא בידי ההורים: חוזרים להכניס את הנוער לישיבות הישנות והטובות! מה היא ישיבת חב"ד מגדל העמק שוילשאנסקי הרס עד היסוד! מכתב במייל האדום

אנו מפרסמים מכתב נוסף שהגיע במייל האדום:

לכבוד האתר "בעולמם של חרדים"

כולם קוראים את מה שאתם כותבים. כל קבוצת וואטצאפ שמכבדת את עצמה דנה בדברים שנכתבים כאן, הבעיה היא שאתם לא מציעים פתרונות. זה נחמד לקרוא כרכילות או בשביל לבכות על החלב הנשפך, אך מה עושים? 

אני מתכבד לשלוח לכם מה שכתבתי בקבוצת הוואטצאפ שאני חבר בה:

חברים!

אנו לקראת יום ההתרמה לישיבה במגדל. כידוע לכם זכיתי להיות בשלבים הראשונים. מי לא זוכר איך הרבי מה"מ עודד ושלח את ר' מענדל ע"ה פוטראפס לשם למסור שיעורים. כולנו התלחשנו כל הזמן שזו הישיבה האישית של הרבי. באותם ימים בערך הוריד הרבי את הנשיאות מהישיבה בכפר וכולם ידעו כי הרבי מייעד את מגדל למקום פורח. לא צריך להסביר מי זה הצוות ר' איצקע שבמקומות אחרים היה נחשב גאון עולם עם כוח הסברה ולא פחות מקושר אמת לאמיתו בטל ומבוטל ושלא לדבר על המשפיעים וכו' וכו'. הישיבה הזו הקימה לרבי רמי"ם, שלוחים עובדים. ומה לא.

אחרי ג' תמוז ר' איצקע לא פסק מלדבר על יחי אדוננו והרבי ואין כל שינוי. זו היתה ישיבה של מה שקרוי כיום בינינו 'משיחיסטים'. כמה קילומטרים משם ישב לו חבר ותיק של ר' איצקע גולדברג  ופיצטע וילשאנסקי שמו. לפיטשע היתה ישיבה של כמה ם בעלי תשובה מעניינים שנאספו מכאן ומכאן בצירוף כל כל מיני טיפוסים. זה היה מועדון כזה. כל הזמן וילשאנסקי התקנא בהרב גולדברג זה היה תחרות למה הרב גולדברג הקים כזו ישיבה יפה ואיכותית והוא יש לו איזה חירבה.

ומי שמכיר אותו הוא הרי נוקם גדול והנקמה הגיעה התחילו להחדיר לבחורים תמימים שהרב גולדברג לא מאמין ברבי רק עופר החתן של מיידנציק מאמין ברבי. לאט לאט הבחורים קנו את זה ולאט לאט וילשאנסקי פשוט רוקן להרב גולדברג את הישיבה מבחורים ולקח לעצמו אותם.

זה סיפור כואב מאד, כמה עגמת נפש היה לרב גולדברג מכך, אך זה היה מאחורינו.

הפעם חשבתי לעצמי עם כמה ידידים הגיע הזמן שנחזיר למגדל את התמימים. לא רק כסף. הישיבה צריכה להיות הדגל של הישיבות יש בה את המשפיעים והרמ"ים הטובים ביותר בכל ישיבות חב"ד! יש לה מבנים רחבים.  הישיבה השכילה להכניס גם צוות חדש לצד הצוות הותיק כמו המשפיע הרב דובראסקין פה מפיק מרגליות ודמות של עובד ה' ועוד רמי"ם בנגלה שהולכים בדרך הלימוד של הרב גולדברג. הגיע הזמן שאנו הבוגרים נעשה דעת קהל לישיבה הטובה הזו.

ואני פונה כאן בעדינות לבולדוזר ר' לוי וילימובסקי המנכ"ל הבלתי מעורער:

ר' לוי בשביל שהישיבה תהפוך בקרוב מאד למרכז אם הישיבות, עליך לתת לצוות הרוחני את הדעה והכבוד בכל התחומים ודי לחכימא וכמובן בתחום הצבא שאסור לאדם עם נגיעה בדבר להחליט ורק הצוות הרוחני מחליט ודעתו הרי ידועה לכולנו בהחלטיות.

הישיבה הזו צריכה להיום אם הישיבות גם בעניני משיח. כי מי כמו הצוות שם מאמין באמת כי הרבי הוא משיח שעומד לגואלנו. הם מאמינים בזה באמת בלי כל השקרים והזיופים של האחד בפה ואחד בלבד של הצוות הלא ברור בצפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.