רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 ביוני 2017

תלמידי ישיבת 'קול תורה' הירושלמית, מצאו מצלמות נסתרות שהותקנו בפנימייה בשל חשד כי הם מעשנים סמים ועושים מעשים חמורים בחדרים

הבחורים איתרו בערב חג השבועות מספר מצלמות בפנימיית הישיבה. המצלמות אותרו כאשר אחד מבחורי הישיבה רצה למשוך חוט חשמל מאחת מנקודות החשמל שפזורים במסדרונות הדירות בפנימיית 'הורן וולך' של הישיבה. להפתעתו, בתוך נקודת החשמל הוצבה מצלמה נסתרת. חיפוש בנקודות חשמל נוספות בפנימיה, העלה תוצאות דומות.
לאחר בירור קל הגיעו הבחורים ל'משגיח הקטן', הר' גרשון כהן. "המק"ק הודה שהוא עומד מאחורי המצלמות, ולדבריו", כך לפי אחד מבחורי הישיבה ל'כל הזמן', "הוא תירץ את התקנת המצלמות בחשש שסמים מסתובבים באותן פנימיות ולכן הותקנו המצלמות. הוא הוסיף, שלא מזמן נתפס בחור מישיבה סמוכה עם סמים".
לדעתי", הוסיף הבחור, "מדובר בתירוץ דחוק, על מנת שהישיבה תצא טוב מהסיפור, מדובר בדירות של בחורים מצוינים. בכל מקרה לא עושים דבר כזה, זו חציית גבול גסה".
מנגד, בחורים אחרים טוענים כי ככל הנראה לא מדובר ביוזמה עצמאית של הר' כהן, אלא בהחלטה מגבוה,  "לא יתכן שהמק"ק יחליט על דעת עצמו להתקין מצלמות בחדרים, זו בוודאי הוראה שמגיעה מלמעלה", אומרים הבחורים.
כזכור, בשנה האחרונה עוברת ישיבת 'קול תורה' מהפכה בהנהגת הישיבה, כאשר סמכויותיו של ראש הישיבה, הגאון הרב משה יהודה שלזינגר, העוברו לבנו הגאון הרב שלמה.
כחלק מניסיונות המיתוג, שנחשפו לאחרונה בכתבתו של אבי רבינא ב'כל ישראל', משקיעה הישיבה כספים רבים  ברישום לשנה הבאה וכן בניסיונות למתן את השפעתם של הרבנים המזוהים עם הפלג הירושלמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.