רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 ביוני 2017

ווארטים


״לפעמים אנחנו צריכים רגע עם עצמנו לחשוב, להבין ולהגיע להחלטות, כי בסוף, מסתבר שאף אחד מלבדנו לא יצטרך להתמודד עם התוצאות.״

אם אתה טועה ושותק סימן שאתה חכם.
אם אתה צודק ושותק סימן שאתה נשוי.

רווקה בת 52 אמרה לשדכנית שלה שהיא מחפשת מישהו שהיא תוכל להישען עליו.
השיבה לה השדכנית: עוד מעט יהיה לך מקל, תוכלי להישען עליו

כורדי אחד מסתובב עם קוף ברחוב, רואה אותו שוטר וקורא לו להגיע אליו.
הכורדי מגיע ושואל : "קרה משהו, אדוני השוטר?"
השוטר: " תגיד לי, מה אתה מסתובב עם קוף ברחוב???"
הכורדי: " אז מה אתה רוצה שאני אעשה איתו?"
השוטר:" מה זאת אומרת? קח אותו לגן חיות."
... הכורדי:" אתה צודק....לא חשבתי על זה, אקח אותו לגן חיות."
ביום שלמחרת, שוב רואה השוטר את הכורדי מסתובב עם ברחוב.
השוטר: " תגיד לי, לא אמרתי לך לקחת אותו לגן חיות?"
הכורדי: " אתמול לקחתי אותו לגן חיות, היום אני לוקח אותו לסרט"

משה קנה מהשכן שלו חמור 
ב - 1000 ₪.
המוכר הבטיח למסור את החמור למחרת היום.
אלא שלמחרת היום הודיע השכן "מצטער, יש לי חדשות רעות: החמור מת".
משה ענה "טוב, אז רק תחזיר לי את הכסף".
"מצטער", ענה השכן, "אין לי אפשרות. כבר בזבזתי אותו".
משה לא ויתר וענה "טוב, אז תביא לי את גויית החמור".
"מה תעשה עם גויית חמור מת?" שאל השכן.
"אני אוציא אותה להגרלה" ענה משה.
"אתה לא יכול להוציא להגרלה חמור מת" אמר השכן.
"בוודאי שאני יכול, חכה ותראה. אני לא אספר שהחמור מת".
כעבור חודש ימים פוגש השכן את משה ושואל אותו "מה היה עם החמור המת?"
"הוצאתי אותו להגרלה" ענה ישראל, "מכרתי 500 כרטיסים תמורת 10₪ כל אחד והרווחתי 4990 ₪".
פחות ה-1000 שנתתי לך, יש לי רווח נקי של 3990 שח
"מישהו התלונן?" שאל השכן
"רק הבחור שזכה בהגרלה" ענה משה, "אז החזרתי לו את מחיר הכרטיס שלו".
היום משה הוא שר האוצר ומוכר לנו הגרלות לדירה ב"מחיר למשתכן". 
החמורים הם אנחנו, רק שאנחנו עוד לא יודעים את זה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.